Lena82 schreef:Hier ook zin in het outdoorseizoen! Beetje aan het puzzelen met m'n planning, een aantal fijne locaties hier in de buurt vallen af door de mogelijke aanwezigheid van koeien. Paard is echt als de dood voor ze en kan niets meer met m dan. Sluit zich volledig af en zet het op een lopen.
Ga waarschijnlijk as zondag voor het eerst M1 starten. Instructeur vind dat het makkelijk kan dus ga van de week de proeven een paar keer oefenen en dan beslissen of ik het met hem eens ben en ook daadwerkelijk ga starten.
Ben zelf nog nooit in de M1 gestart. Wat zijn aandachtspunten in de proeven? In de zin van waar wordt op gelet en waar wordt het zwaartepunt gelegd in vergelijking tot de L2 bv?
Ik ben ook wel benieuwd of jullie tips hebben. Ik heb vroeger studentenwedstrijden gereden (kort samengevat rij je dan net als 2 andere ruiters op 1 paard die de organiserende studentenvereniging voor je geregeld heeft, en je dus niet kent. De beste op dat paard gaat door naar de volgende ronde. dat gaat zo door tot je 2 finalisten hebt, die wederom op hetzelfde paard een proef rijden). Daar heb ik uiteindelijk wel een paar M1 proefjes gereden, maar heel veel ervaring met M1 proeven heb ik niet. Dus als jullie nog tips hebben ben ik ook wel benieuwd