haike schreef:Gefeliciteerd veertje!
Verder nog mensen weggeweest?
Ik afgelopen maandag weer selectie gehad, en heel luxe weer losrijden en proeven op zand. Losrijden ging fijn, spanning neemt wel echt af op vreemd terrein. In ring vond ze even spannend maar mocht gelukkig wat rondjes en toen ging ze overal goed langs. Begin ik met m'n proef, komt er een hele groep supporters van ruiter na mij vast naast de ring staan met stoeltjes ed, dus kreeg ze toch weer meer spanning helaas en hierdoor ook galop in de middendraf en moest ik er de hele proef flink aan rijden, dus baalde echt heel erg na fijne losrijden.
Met de uitslag baalde ik nog veel meer, waren 5 prijzen en door de ex aequo regeling werd ik met 195,5 net 6e, vanwege half puntje verschil op onderdeel 27 vanwege spanning.... en zonder de spanningsfouten had ook gewoon prima 3e of 4e kunnen eindigen. Baalde echt zo hard, dus nu maar verder trainen dat we ook met spanning gewoon betere proef kunnen laten zien. Tussendoor nog keer oefendressuur maar om toch op pad te zijn
Wat jammer! Zeker als je paard met losrijden wel zo fijn loopt. Moest even opzoeken wat de ex aequo regeling was, maar erg zuur
Op naar de volgende!