[HK]M2 debuut: wie nog meer??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buxy

Re: [HK]M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:12

Eerlijk vind ik het wel makkelijk geen gedoe met inladen, reizen hele dag op pad :o
Nu is het gewoon lekker rijden en alleen maar iemand nodig die filmt :+
Dat eigendom van de knhs tja ach daar heb ik niet zo'n last van :Y)

Maar gewoon concours mag van mij ook wel gewoon weer! Ik wil ook niet m'n hele M2 thuis rijden eigenlijk :o

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:26

:wave:

@ Buxy; Gefeliciteerd met je punt!
@M_Vainqueur: :(:) Hoe gaat het nu met je paard?
@ Sandy: Welkom!

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik vind dat hele online gebeuren zo'n slechte ontwikkeling. :o
Ik wacht wel weer tot alles voorbij is. had eigenlijk gedacht dat ik ritme zou gaan missen met het weggaan, maar het pakt heel goed uit voor ons. Even lekker door trainen blijkt gewoon zo goed. *D Heel blij met hoe hij ontwikkelt.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:35

Aah fijn dat het goed gaat Marietje!
Ik merkte wel dat ik in dip kwam.. Had hem klaar voor ons debuut.. Die 2 keer verzet werdt omdat cc iedere keer afgelast werd.. Toen kwam ik een beetje in zo'n dipje van ja en nu??
Nu wel weer wat om naartoe te trainen

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:47

Dat heb ik dan niet, er is altijd wel wat dat beter kan dus dan knutsel ik daar gewoon mee verder.

Ik had het met de Regio, die is bij ons voor de M1 de 1e x uitgesteld ivm storm. De 2e x uiteindelijk afgelast, last minute. Toen is er besloten geen regio meer te doen voor ons ivm tijdgebrek. :x
Ben me toen op het M2 gaan richten en ook veeeel basis. Ik merk dat hij nu rustig aan wat meer kracht krijgt, dus voorlopig heb ik genoeg te doen. als ik echt denk wat nu, dan pak ik wel wat van Z1 mee, maar dat is echt nog niet aan de orde.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:45

Gefeliciteerd met je punt Buxy! Is de feedback die je krijgt uitgebreider dan tijdens normale wedstrijden?

Marietje35; gister naar de kliniek gereden voor controle en om te kijken wat de oorzaak is van het (nog steeds) pussen. Eerste conclusie was: holte staat weer helemaal vol. Daarna in de mond kijken, blijkt hij de prop in het gat te zijn verloren. Het zat vol met voerresten en toen de dierenarts de holte ging 'uitlepelen' werd duidelijk dat er nog een klein kanaaltje naar de holte zit. Toen het kanaaltje leeg was liep ook zo de holte leeg via zijn mond (wat een lucht! pfoehh). Op zich 'goed nieuw' omdat het dus wel een duidelijke oorzaak heeft en het niet een andere oorzaak is dan het oorspronkelijke probleem. Maar het was fijner geweest als de prop was blijven zitten, dan had het gewoon dicht kunnen gaan zonder voedsel erin en dus irritatie. Gister heb ik hem achter kunnen laten op de kliniek... hij gaat op gras en senioren slobber dieet zodat na ieder eet-moment de mond schoongespoeld kan worden (een nieuwe prop laat die helaas niet zitten) en ze zijn zijn holte weer aan het spoelen. Als het kanaaltje dicht is zal de ontsteking al snel stoppen en kan die mee terug naar huis. Het stomste was gister nog wel dat ik bij een laatste knuffel geven vond dat die zo stond te trillen en naar zijn buik stond te kijken... toch even terug gelopen naar de dierenarts, had die wat koliek gekregen waarschijnlijk van de sedatie. Gelukkig kon daar dus gelijk wat aan gedaan worden.

Ik ben er wel helemaal klaar mee, ik wil gewoon weer kunnen rijden! Lekker naar het bos en conditie opbouwen!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:47

Jeetje zeg! :(:) Hopelijk gaat het nu snel weer de goede kant op.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:04

Wat een pech M_Vainqueur! Hopelijk kunnen ze het gat nu schoonhouden en knapt hij snel op!

Er stond redelijk veel commentaar bij, maar er zij hier ook genoeg jury's die dat ook doen

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 20:08

Ik kan dit topic weer uit. Heb vandaag mijn grote vriend in moeten laten slapen. Zo enorm onverwachts en zo enorm ruk. De bacterie in de holte is door een barrière gegaan en heeft de hersenvlies laten ontsteken. Hij kon niet meer op zijn benen staan en had heel veel pijn. Ik voel me zo hopeloos nu.

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 20:28

M_Vainqueur schreef:
Ik kan dit topic weer uit. Heb vandaag mijn grote vriend in moeten laten slapen. Zo enorm onverwachts en zo enorm ruk. De bacterie in de holte is door een barrière gegaan en heeft de hersenvlies laten ontsteken. Hij kon niet meer op zijn benen staan en had heel veel pijn. Ik voel me zo hopeloos nu.

O wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:56

Ohnee! Wat verschikkelijk! En wat onverwachts! Heel veel sterkte gewenst!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 22:19

Gecondoleerd met t verlies van je paard. M_vanqueur ;(

Ik kan in mei mee doen met n online proef. Geeft mij ook weer n goede stok achter de deur in de training. Zeker nu ik bedacht heb versneld te promoveren naar t M2. Eens kijken hoe dat uitpakt.

Ik ben zelf nogal bang tijdens t losrijden dus ik vind t wel ff fijn om zo eens te proberen. Van de week maar vast eens wat gaan proeffilmen

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 07:44

Leuk Sandyjorgen!
Succes alvast!

Wij zijn lekker aan het rijden en trainen. We wachten nog op de uitslag van ons 2e filmpje!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:52

@ Mvanqueur: Jeetje zeg! :(:) Wat verschrikkelijk! Dat verwacht je toch niet .... Ontzettend veel sterkte.
@ Sandy; Succes vast!
@ Buxy; Heb je je uitslag al binnen?

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 06:30

Jaa de uitslag is binnen. Commentaar kan ik me wel in vinden maar wel erg streng/laag gepunt. Vooral in vergelijking met de vorige keer. Voor mijn gevoel was deze proef echt beter als de vorige keer en we kregen 14 punten minder :Y)

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:23

@ Buxy; Wat jammer. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je protocol(len) en filmpje(s)?

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:37

Dit zijn de video's.. En dit de protocollen
Afbeelding

Afbeelding

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:20

Ik heb beide proefjes gezien;ik vind het zeker niet verkeerd, zijn nette proeven zonder grote fouten. Maar wat ik wel zie, en eigenlijk verwacht dat dat wel voor elkaar is, zéker in het M2, is de aanleuning. Die is veel te onrustig, hij drukt zich er zelfs uit op sommige punten.
Verder zou ik in het geheel wat meer activiteit en souplesse willen zien en wat meer oprichting. ( het geheel wat meer van achter naar voren)
Ik kan de protocollen niet lezen, het is heel wazig, maar dit is wat ik zie en waarvan ik denk dat het wel beter kan.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:46

Bedankt voor je feedback Marietje!
Het van achter naar voor werken we hard aan!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 23:21

Zo zie je maar weer dat t toch nuttig is om mee te doen en t er over te hebben hier.

Ik heb ingestuurd voor morgen. Zal me benieuwen, had vriendin filmpje laten zien en die had op voorhand al wel wat opmerkingen en tips voor me. Hopelijk kan ik nog n keer inschrijven want ben nu wel stuk fanatieker en doelgerichter aan t trainen geslagen.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 06:56

Leuk Sandyjorgen! Deel je je resultaat ook met ons?
Volgens mij gaat voor het volgende evenement woensdag ochtend de inschrijving open.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 10:03

@ Sandy; Leuk! Laat je het filmpje hier ook zien?

Ik ben nog steeds "tegen" dat hele online gedoe, dus doe er niet aan mee.
Train lekker door, bevalt nog prima om eerlijk te zijn. :o :D

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:22

Ik wil straks best per pb de link doorsturen hoor. Ga ze hier niet zetten want zo goed was t nou ook weer niet☺️

Maar de uitslag laat op zich wachten want kreeg vandaag bericht dat t uploaden niet goed gelukt was. Opnieuw gedaan vandaag dus.

Ik heb wel met een hoop gedoe weer voor de 28e in kunnen schrijven. Voor de tussentijd paar keer proefgerichte lesjes ingepland. Hopelijk tegen die tijd zelf ook wat meer tevreden.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:25

Leuk Sandy, ik ben benieuwd!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:31

Zou graag je filmpje kijken Sandyjorgen! Wij gaan zondag weer filmen!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:46

Ik heb uitslag van 7 mei. 185. Nu mag ik officieel meekletsen hier. Ik probeer de proef nog op YouTube te krijgen zodat ik linkje kan sturen maar ik kan de upload knop niet meer vinden☺️
Lang geleden dat ik m gebruikt heb dus misschien de app toch maar weer eens installeren