Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje35 schreef:@ Shelly; Oh bah, Koliek! Het is er ook weer echt weer voor, zowel voor koliek als de virusjes die weer rond gaan.Beterschap. Gaat het nu weer beter met hem?
@ Mirjamalvaro; Weer lekker fanatiek!
@ Daffieeee; Waarom een lage neusriem?
Hier weer heerlijk gelest gisteravond, kon gewoon verder waar ik gebleven was de vorige keer, fijn!
HiFive5 schreef:Ga niet zeggen dat we een rijtechnisch problem hebbenMaar heb een jonge merrie waarbij het vooral uitproberen is en testen wat het beste is voor ons. Oke , met dat vosje was het inderdaad een domme uitleg en was het voor 'problemen' op te lossen. Met die lesgever ben ik ondertussen ook gestopt.
keshia schreef:Hier vandaag ook weggeweest.. losrijden ging heerlijk.. gisteren gelest en ook veel fijne dingen mee kunnen nemen naar vandaag.. proef ging erg lekker.. al was de linkergalop weer een dingetje.. maar verder ging het erg lekker.. krijg mijn protocol terug.. 165!! Punten! Krijg nou wat!
Die zag ik niet aankomen..
Commentaar van de jury : totaal niet l2 waardig, basis is niet bevestigd, en kon duidelijk zien dat ik een handicap heb, en ik zit mijn paard in de weg.. houding en zit valt een hoop te verbeteren.. zo dan! Er viel geen goed woord te zeggen..
Ik heb haar wel verteld dat ik inmiddels 18 winstpunten heb in de L2.. en altijd netjes mee kom in de middenmoot.. en dat ik het jammer vond dat ze niet van mijn proef heeft kunnen genieten.
Ik stond met mijn mond vol tanden!
Maar goed.. focus houden op het fijne gevoel zei mijn instructeur al, en blik vooruit naar de 2e selectie! Nog 4 wedstrijden te gaan en 2 worden er weggestreept.. nou dat mag deze dan wel zijn!
Jeetje mirjamalvaro, wat oliebol dat het je 2x treffen moet! Maar je bent weer weggeweest!