Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

van standaard spulletjes heb ik al liever borstels of halstertouwen oid.
 van standaard spulletjes heb ik al liever borstels of halstertouwen oid.  zo heb ik bijna de hele B op 2x inschrijfgeld uitgereden
 zo heb ik bijna de hele B op 2x inschrijfgeld uitgereden  
                                                          dat vond ik zo karig lijken. Regel dan idd iets van shampoo. Dat is net zo duur, maar het oogt leuker.
 dat vond ik zo karig lijken. Regel dan idd iets van shampoo. Dat is net zo duur, maar het oogt leuker.  de merries doen bij tijd en wijlen nog wel tuigtypisch aan en daar haal je geen hoge scores mee haha!
 de merries doen bij tijd en wijlen nog wel tuigtypisch aan en daar haal je geen hoge scores mee haha!  Einde vd maand gaan we weer op wedstrijd en ik ga dus fanatiek aan de slag met laag en rond instellen haha!
 Einde vd maand gaan we weer op wedstrijd en ik ga dus fanatiek aan de slag met laag en rond instellen haha!                                                         

. Dat was voor n bixie kindje nog leuk geweest , gooi er een kleurboek bij of iets anders kleins.
 . Dat was voor n bixie kindje nog leuk geweest , gooi er een kleurboek bij of iets anders kleins.                                                         
Charmaine schreef:Leuk om jullie reacties te lezen, kan ik wellicht volgend jaar nog iets mee
Nu hebben wij nog eremetaal, dus bekers. Willen geen hele grote wedstrijd worden want daar hebben we de ruimte (en vrijwilligers) niet voor, dus prijzengeld lijkt niet echt een optie. Een gratis start is mss wel te overwegen! Of 1e proef eremetaal en 2e proef gebruiksvoorwerpen (mss dan zelf uitkiezen vanaf de tafel ofzo?)

Bij de pony's was dat leuk, nu alleen bij bijzondere wedstrijden. Ik kies wedstrijden er ook op uit, heb een lijstje waar wedstrijd aan moet voldoen. Dus fijne bakken, goed parkeren en prijzen.
 Bij de pony's was dat leuk, nu alleen bij bijzondere wedstrijden. Ik kies wedstrijden er ook op uit, heb een lijstje waar wedstrijd aan moet voldoen. Dus fijne bakken, goed parkeren en prijzen. Die emmer had ik juist voor haar uitgezocht.
 Die emmer had ik juist voor haar uitgezocht. 

Ik vind nu lintjes en bekers wel leuk, maar het moeten er niet te veel worden. Prijzengeld is ook altijd welkom maar wordt in mijn omgeving niet vaak gedaan heb ik het idee
  Ik vind nu lintjes en bekers wel leuk, maar het moeten er niet te veel worden. Prijzengeld is ook altijd welkom maar wordt in mijn omgeving niet vaak gedaan heb ik het idee                                                         
 Hier regelmatig zaken als halsters/halstertouwen gewonnen of paardenshampoo. Helemaal prima. Zak paardensnoepjes ook helemaal ok. Ook een keer zo rond sinterklaas een chocoladeletter en kruidnoten
 Hier regelmatig zaken als halsters/halstertouwen gewonnen of paardenshampoo. Helemaal prima. Zak paardensnoepjes ook helemaal ok. Ook een keer zo rond sinterklaas een chocoladeletter en kruidnoten  

. Volgende wedstrijd ergens anders zou gebruiksvoorwerpen zijn, kreeg ik ineens wel 2 goed gevulde enveloppen
 . Volgende wedstrijd ergens anders zou gebruiksvoorwerpen zijn, kreeg ik ineens wel 2 goed gevulde enveloppen   .
 .  .
 .                                                          moet het eigenlijk eens een keer allemaal weg doen.
  moet het eigenlijk eens een keer allemaal weg doen.                                                         

Enzo_Ollie schreef:Ik vind aparte lintjes ook heel leuk! Ook omdat er vaak op staat waar het van is en ik bewaar ze eigenlijk allemaal (ben niet zo goed in dingen weggooien) en vergeet er altijd op te schrijven waar ze vandaan komen
ik mag zaterdag om 10 starten en zondag om 9 dus dat wordt lekker vroeg opstaan, gelukkig is de vereniging 10 minuten rijden