ben benieuwd Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben benieuwd IwanLuver schreef:Goed getimed Helga, volgende week is toch alles bevroren, dus stappen is dan niet zo erg. Hopelijk heeft Buick veel baat bij de behandeling.
.
Gelukkig maar dat je de osteo hebt laten komen. Hopelijk knapt ze snel op nu.
. Er zat helaas een zweer precies onder haar ijzer.. Woensdagavond komt de smid hem er weer onder slaan als het goed is. Hopelijk loopt ze dan meteen weer goed, dan kunnen we zondag nog wel op wedtrijd. Anders kan ik die ook wel afzeggen..
Maar je mag hier ook posten hoor
Suc6 alvast!!
heb haar te veel terug gereden... terwijl ze zo braaf was op dat piep kleine inrijstuk tussen al die paarden! Ze schrok 1x voor ik moest beginnen en dan ga ik opslot zegmaar.. flink balen als je weet dat je paard veeel beter kan! 2e proef ging ik nog verkeerd ook

na veel aanmoediging wel rond gekomen, maar geen fijne stelling en buiging en voor mij heel hard werken om m actief te houden. Uiteindelijk wel 3 punten, maar ik hou het maar op een gulle jury
rebecc1994 schreef:Ik heb gisteren weer gestart, zo fijn gereden! Goede impuls en mooie constante aanleuning...
Krijg ik 2x 166 punten. Voor mijn gevoel echt niet terecht en ook vergeleken met anderen (degene boven mij had 188 punten met een sterrenkijkend paard) heel bijzonder.
De jury hield denk ik niet van schimmels