@ Ynskek; ik rijd licht.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje35 schreef:Nee, die snap ik ook heel goed eigenlijk. Hele goede oefening om te zien of je paard goed aan de hulpen staat. Eerst het afwenden, stukje rechtuit, om vervolgens bij X stelling te wisselen en dan de hals uit te leggen. Daar lopen er veel tegen de lamp.
Harvey1 schreef:Marietje35 schreef:Nee, die snap ik ook heel goed eigenlijk. Hele goede oefening om te zien of je paard goed aan de hulpen staat. Eerst het afwenden, stukje rechtuit, om vervolgens bij X stelling te wisselen en dan de hals uit te leggen. Daar lopen er veel tegen de lamp.
Ja maar ik had het over de voorlezerof had je het niet tegen mij? Heb zelf nooit problemen gehad met dat onderdeel.
mirjamalvaro schreef:Ik heb de oefening nog niet gereden hoor, alleen de proef doorgelezen en toen had ik zoiets van euhhhhh klopt dit wel. Misschien rijd het wel gewoon fijn
HiFive5 schreef:Harvey1, is nu exact de lijn waar mijn voorlezer soms de mist in gaat! Gelukkig oefenen we thuis veel en kunnen we er op letten maar de eerste keer was het erg verwarrend.
Marietje35 schreef:Maar Harvey; zo ingewikkeld is hij toch niet?
Je wendt bij E af, dan op X een grote volte naar rechts met halsstrekken. Weer op X ga je rechtuit, om op B weer rechtsaf te gaan. De teugels weer op maat doe je na de grote volte van X tot X, dus tussen X-B-F.
Harvey1 schreef:Marietje35 schreef:Maar Harvey; zo ingewikkeld is hij toch niet?
Je wendt bij E af, dan op X een grote volte naar rechts met halsstrekken. Weer op X ga je rechtuit, om op B weer rechtsaf te gaan. De teugels weer op maat doe je na de grote volte van X tot X, dus tussen X-B-F.
Dat vind ik zelf niet ingewikkeld nee, alleen de voorlezer raakt er wel van in de war. Meerdere malen meegemaakt, dat komt door het extra vakje met teugels op maat maken! Het enige waar ik door in de war raakt is dat ik zelf ff kwijt was of ik na het wijken van hand moest veranderen of iets anders..
mirjamalvaro schreef:Die lijn is niet onlogisch voor mij. Wel het afwenden, volte X andere kant op en halstrekken.
Ik doe lichtrijden.
xMalibu schreef:mirjamalvaro schreef:Die lijn is niet onlogisch voor mij. Wel het afwenden, volte X andere kant op en halstrekken.
Ik doe lichtrijden.
Die lijn vind ik inderdaad ook onlogisch, ik doe trouwens alles doorzitten behalve halsstrekken.
Nou ik heb zondag L1 gestart, paardlief liep echt fantastisch! Hij heeft echt zo goed zijn best gedaan, ik had zo fijn gereden dat mijn punten mij weinig meer konden schelen. Ik was de laatste in de klasse, dus paard op de trailer en op naar de prijsuitreiking. Tref ik een lege kantine aan met alleen mijn protocollen nog op een tafel, de rest was al weg. Twee mooie winstpunten, dus protocollen mee en tevreden naar huis. Zie ik net bij de KNHS dat ik gewoon prijs hadDus netjes organisatie gebeld en uitgelegd dat ik altijd netjes wacht tot het einde, nu ook, dus dat ik niet snap hoe ik de prijsuitreiking gemist kan hebben aangezien ze volgens mij op de laatste deelnemer horen te wachten en ik het dan erg jammer vind dat ik nu mijn prijs misgelopen ben, aangezien dit de eerste prijs is die ik met hem win (heb hem zelf gekocht, op 18 jarige leeftijd dus voor mij heel bijzonder). Maar ik heb geen recht meer op mijn prijs. Vind het zo jammer, al krijg ik maar een simpel lintje dat zou voor mij zoveel betekenen
Harvey1 schreef:xMalibu schreef:
Die lijn vind ik inderdaad ook onlogisch, ik doe trouwens alles doorzitten behalve halsstrekken.
Nou ik heb zondag L1 gestart, paardlief liep echt fantastisch! Hij heeft echt zo goed zijn best gedaan, ik had zo fijn gereden dat mijn punten mij weinig meer konden schelen. Ik was de laatste in de klasse, dus paard op de trailer en op naar de prijsuitreiking. Tref ik een lege kantine aan met alleen mijn protocollen nog op een tafel, de rest was al weg. Twee mooie winstpunten, dus protocollen mee en tevreden naar huis. Zie ik net bij de KNHS dat ik gewoon prijs hadDus netjes organisatie gebeld en uitgelegd dat ik altijd netjes wacht tot het einde, nu ook, dus dat ik niet snap hoe ik de prijsuitreiking gemist kan hebben aangezien ze volgens mij op de laatste deelnemer horen te wachten en ik het dan erg jammer vind dat ik nu mijn prijs misgelopen ben, aangezien dit de eerste prijs is die ik met hem win (heb hem zelf gekocht, op 18 jarige leeftijd dus voor mij heel bijzonder). Maar ik heb geen recht meer op mijn prijs. Vind het zo jammer, al krijg ik maar een simpel lintje dat zou voor mij zoveel betekenen
Nou zeg.. wat ontzettend flauw Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt maar hey, denk aan het gevoel, dat is je grootste prijs! En de punten natuurlijk! Volgende keer beter en dan hopen op een nog mooiere prijs.![]()
Harvey1 schreef:Ik vind sommige verenigingen en mensen van organisaties sowieso wel nors/raar reageren op vragen soms..
xMalibu schreef:Harvey1 schreef:Ik vind sommige verenigingen en mensen van organisaties sowieso wel nors/raar reageren op vragen soms..
Ja vind ik ook, een beetje vriendelijkheid is vaak ver te zoeken. Verpest de sfeer gewoon enorm en dan kom ik op zo'n plek ook niet snel nog een keer terug om te starten. Een vriendelijke organisatie vind ik best wel belangrijk