Flubberboot wat jammer dat de punten de tweede dag een beetje tegen vielen. Heb je je proef op film staan zodat je hem nog terug kunt kijken of dat niet?
PSvanLot ik geloof best dat dat warm was, het was ook smiddags echt warm! Jammer van de foutjes, maar toch nog een hele mooie score! Ga je nu de andere selecties ook rijden?
Wij zijn gister lekker het bos in geweest, vandaag even rustig loswerken en dan weer even uitstappen in het bos naast stal. Dan nog ergens een lesje deze week en dan mogen we zaterdag weer
 wel in een hele zware rubriek, dus ik heb geen verwachtingen haha. Ik hoop vooral de grote fouten thuis te laten
 wel in een hele zware rubriek, dus ik heb geen verwachtingen haha. Ik hoop vooral de grote fouten thuis te laten   

Geplaatst: 02-10-23 08:43
               Geplaatst: 02-10-23 08:43				         

heel veel beterschap voor haar!
 heel veel beterschap voor haar! 

) en de rest hebben we daadwerkelijk op ons thuisniveau gereden. In deze zin wel blij mee. En nu maar ff een wedstrijdpauze terwijl we aan die galop blijven knutselen.
 ) en de rest hebben we daadwerkelijk op ons thuisniveau gereden. In deze zin wel blij mee. En nu maar ff een wedstrijdpauze terwijl we aan die galop blijven knutselen.