Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Dankje Peelie!
Blijf je aan ons denken? Wat ontzettend lief!!!![]()
Word ik erg blij van!
Ik denk inderdaad aan milde spierbevang door een vitaminen/mineralen tekort. Leverbot, ik heb daar even beter in moeten inlezen... Maar volgens mij zeer onwaarschijnlijk aangezien er geen runderen of schapen/geiten in de wei komen. We zitten wel aan een groot kanaal, maar daar zit nog een soort dijkje tussen. Dus vanuit ons gezien: weiland - sloot - dijk - kanaal. En op die dijk staan wel schapen. Sloot is echter euh... vrij breed... Spring je niet overheen zeg maar...
liss schreef:Ben benieuwd Janine.
Morgen komt de fysio bij Wup, na zijn blessure komt zijn oude kwaal weer naar boven, rechtsom niet willen buigen, wel achter de oren en bij de schoft maar niet in het midden vd hals, mij naar links gooien rechtsom in draf en vooral galop, links te veel buigen. Vorige keer is dat goed opgelost door fysio.
Rijden gaat dus met wat strijd en dat vind ik niet eerlijk voor hem en ik ga met een rotgevoel weer naar huis. Hij wil wel maar kan niet, dus tijd voor fysio. Daar reageert hij beter op dan osteo, dat werkt niet bij hem.
miicchhellee schreef:Nog gefeliciteerd Janine!
Ik ben aan het kijken wanneer wij weer op wedstrijd gaan, wil gewoon ergens naar een fijne wedstrijd om weer even fijn te rijden. vond het zo jammer dat ze me liet zitten zaterdag, ben er gewoon echt verdrietig om en vraag me af waarom..
miicchhellee schreef:Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden! Voel me echt al een stuk beter door jullie![]()
Is gewoon zo stom dat niemand ziet dat ze niet meer daar is, ik doe nog zo hard mijn best om haar nog aan de gang te krijgen maar het lukt niet, beeld ziet er ook eigenlijk helemaal niet zo uit na het zien van t filmpje en natuurlijk de woorden van mijn trainer die er wel bij was, al wist hij natuurlijk dat er iets niet klopte omdat hij als geen ander weet dat ze 1000x mooier, gaver en beter kan.
Gelukkig morgen weer les en even overleggen waar en wanneer we weer op wedstrijd kunnen, hopelijk kan hij ook mee zodat ik dan fijn kan rijden en natuurlijk niet aan mezelf ga twijfelen!