[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:20

Panty gefeliciteerd met de verkoop!
Via ffecompet.fr kun je paarden in Frankrijk makkelijk volgen, je moet hier namelijk op wedstrijd de officiële naam van het paard gebruiken.

Vibabu gefeliciteerd met je prijs!

Hier staat alles nog even op een laag pitje, ML heeft de komende maand elk weekend dienst dus sowieso geen wedstrijden.
Daarna komen we erg dichbij mijn bevalling en vervolgens met eenukkie mee is het in het begin ook wat lastig.
Denk datSilva wij in maart weer echt fanatiek gaan startten.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:28

Wat een ontzettend leuk paard heb je Vibabu! En erg soepel ook :D haha. Ziet er helemaal niet gek uit hoor je rondjes!

En wat leuk Eva! Kwam hij speciaal voor Evel? Daar mag je best trots op zijn! Gelukkig gaat hij naar een fijn huisje. Ben benieuwd hoe hij het verder gaat doen!
En succes met je zoektocht. Wel weer leuk!

Jes, jammer dat het nu even op een laag pitje staat maar straks een kleintje is het wachten vast en zeker helemaal waard!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:03

Netjes toch Nann!
Vind het er niet verkeerd uit zien hoor vibabu.
Gefeliciteerd met de verkoop Eva!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:08

Oh wat een goede tip Jes, bedankt!

Even je filmpjes gemist Vibabu, blij ei is het geloof ik wel he? :D

Ik vind dat paarden zoeken nog moeilijk hoor, laatste keer dat ik een paard kocht is 15 jaar terug. Geen idee van wat je voor iets neer moet leggen.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:24

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 23:01

Je video doet het niet :=

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 06:27

Bij mij ook niet..

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:13

Gek. Nu wel als het goed is

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:15

Via mijn mobiel niet in ieder geval. Kan straks wel even op de laptop kijken

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:11

Dat is t dan. Kan ik niet controleren omdat t mijn eigen video is. Wel gek want er zit geen muziek oid onder :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:15

Net rondje Laura, lijkt wel of je veel in je handen hebt of niet?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:15

Bij mij doet hij het wel.

Wat een blij dier, met die staart ook zo in de lucht :') ik vroeg me alleen of of je martingaal niet een beetje los/groot is. Hij kan nog steeds best hoog met z'n hoofd komen. Verder ziet het er wel heel simpel uit :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:20

Pantykous schreef:
Oh wat een goede tip Jes, bedankt!

Even je filmpjes gemist Vibabu, blij ei is het geloof ik wel he? :D

Ik vind dat paarden zoeken nog moeilijk hoor, laatste keer dat ik een paard kocht is 15 jaar terug. Geen idee van wat je voor iets neer moet leggen.

Ik vind de verkoop vooral heel snel gaan. Het lijkt wel alsof ze al verkocht zijn voordat ze op internet staan :')

Ze is zo ontzettend blij... Kon er bij de trailer niet opkomen omdat ze zo liep te stuiteren. Daar even in een paddock aan een lijntje gedaan om te zien of ze gek wilde doen maar dat wilde ze ook weer niet. Ze wil gewoon heel graag aan het werk en als ze niet wil (thuis) dan hoeft ze ook niet :o. Vooral omdat dat niet vaak voorkomt en we haar graag blij willen houden :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:27

Klopt Eva. Hij wordt al steeds beter maar het is nogal een buffel als ie eenmaal gaat lopen :')
Haha ja moet nog steeds even een gaatje bij prikken in de vork :P Hij kan in ieder geval geen kopstoot geven.

Echt he met verkopen. Komt ook vooral doordat er nu zoveel via facebook wordt gedaan.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:31

Mooie rondjes op de filmpjes!

Vanavond weer las gehad. Denk dat de opvattingen over wat laag springen wel wat verschillen, maar wel een hele fijne les gereden. Denk binnenkort stiekem maar weer starten.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:54

Pfoe hij ziet er sterk uit Laura! Maar mooi rondje!

Vosje is geweldig :Y)

Lekker bezig dus!

Ik heb Cas gisteren weer gelongeerd na een week rust vanwege der wond en dikke heup.
Linksom moeizaam... Rechtsom als een raket blij bokkend en daarna lekker los aan het draven, toen weer linksom... En der billen kwamen weer steeds hoger, toch nog wel last dus. Rechtsom zag je het vocht ook nog wel zitten als ze liep...

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 12:59

Mooie foto's, filmpjes en goede resultaten weer, vooral zo doorgaan allemaal :D

Ik heb vandaag na een paar weken weer wat gesprongen. Een aantal keren vanuit de vereniging les gehad van Marc Dijkstra, en echt hele fijne tips/aanwijzingen gehad. Kon gelijk merken dat we veel vooruit zijn gegaan. Donderdag een rondje L in Saasveld en week erop naar Indoor Wierden :)
Doen daar nog meer mensen mee?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 13:14

Ligt niet echt op de route :') wil wel graag iets doen volgende week. Even kijken of er iets in de buurt is

Gister de jongste telg mee naar het strand genomen voor het eerst. Had voor de zekerheid een ander paard geleend ipv stuitervos maar ze was zo braaf <3 dus nu lekker kilometers maken op het strand. Daar worden ze zo fijn van :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 14:06

Volgens mij worden niet alleen de paarden fijn op het strand.... Ook lekker dat je daar gewoon fijn aardig rechtuit kunt rijden.

Nog iemand uit het noorden die in vinkega start 29-10?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 16:34

Ik ben aan het werk dat weekend, jammer want vind het altijd gezellig om daar te jureren :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:12

Ga niet naar Vinkega. Misschien dit weekend naar Sonnega.

Afgelopen weekenden twee keer in Franeker gestart. De ene keer springen en afgelopen zaterdag was dressuur. Springen had ik een 1 af dag, maar dat maakte helemaal niets uit ze sprongen super voor de eerste keer binnen. Afgelopen zaterdag mooie punten :D de 4 jarige was de eerste proef nog wel iets gespannen maar tot 193,5 punten en 3de prijs, de tweede proef iets meer ontspanning en 196,5 en 1ste prijs :D daarna gekke Gucci die tijdens het inrijden even liet zien waarom ze gekke Gucci wordt genoemd.. vroem vroem bok bok en stieren haha net alsof het een hengst is. In de proeven voorbeeldig en niet te veel mijn been eraan omdat ze dan begint te bokken. eerste proef 195,5 2de prijs en tweede proef 196 en 2de prijs. Volgende keer maar L1 proberen. En ja gewoon met springzadel ;)

Was en ben helaas zelf niet zo topfit.. net niet echt de griep maar hik er wel tegen aan. Ook iets te volle agenda op het werk, maar hup wat smarties erin en door :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:30

Nette punten in je proeven Marijke!
Fijn dat ze zo braaf is vibabu!

Gisteren B gereden in Soest met Mick. Hij stond er weer super fijn aan. Stond best dik gebouwd en de grondbalken waren verdwenen?? Maar met een balk in de eerste en foutloos in de tweede was ik alweer op mijn roze wolk haha :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:30

Wat hebben ze met het outdoor seizoen pech gehad bij Laseur trouwens zeg! Geloof dat ze wel 6 keer hebben afgelast ivm regen. Fijn dat hij zo goed ging Laura!

Toch netjes Marijke :j

Ik ga vrijdag bij een paard kijken! Ben heel erg benieuwd.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 14:06

Wat voor 1 PK?? :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 14:26

Het is gewoon een rot zomer geweest. Zo jammer en vervelend voor alle organisaties.

Kleine update over Pino. Inmiddels 3.5 week voorbij (wat vliegt de tijd) nu weer thuis na weer een keer terug naar de kliniek te zijn geweest. Vandaag nieuwe fotos gemaakt en het herstel gaat erg goed. Geen artrose. Foto's worden op de kliniek nog een keer goed bekeken maar op eerste gezicht zag het er erg goed uit! Alle credits ook naar het stalpersoneel en stalgenoten. Iedereen houdt hem in de gaten en komen even gedag zeggen, extra voerbeurten en als er iets is word er meteen gehandeld zodat hij zo rustig mogelijk blijft. Hij wordt zelfs afgeleid als zn vriendinnen naar het land gebracht worden :D