Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ken je natuurlijk al uit L2 topic
Fijn dat ie goed gaat!

Ik weet soms ff niet meer wat ik ermee aan moet.
Lekker bezig! Wel vervelend dat je eigen gevoel niet overeen komt met je punten/prijzen. Je eigen gevoel is uiteindelijk 't allerbelangrijkste.. Lastig hoor! Heb je geen instructrice die eens mee kan kijken op wedstrijd en je daar kan coachen? Desnoods HC o.i.d.?
Denk dat 't toch enorm scheelt dat de bak hier gewoon droog was. Daar loopt ze meteen een stuk lekkerder op. Ze was ook erg braaf., zonder lui te worden Ik was zelf een beetje gespannen doordat ik al een tijdje niet weg was geweest (dec. voor 't laatst) maar dat was ik gelukkig wel snel weer kwijt.
Goed, het kon netter en er zaten idd wel wat foutjes in. Maar ik had bijvoorbeeld op mijn houding en zit een 5, nou zo slecht ben ik daar nog nooit op gepunt. Als ik anderen mag geloven is m'n houding helemaal niet slecht. Op alle gangen een 6-je.. Contragalop dan wel 2x een 7, daar was ik wel blij mee want 't is soms nog wel een dingetje om haar nageeflijk te houden en te zorgen dat ik haar "opjaag" om maar in galop te blijven terwijl ik haar daarmee eigenlijk uit balans haal.. Wel 1x een 3 op aanspringen, daar bokte ze me even flink 
Waar doen we 't ook alweer voor? 
en nu voor 6&7 april voor de herkansing opgegeven. Na in de tussentijd 2 maanden in het gips te hebben gezeten

Normaal is ze door haar hele lichaam mega los dus voor haar doen zat ze nu heel ietsje vast achter in de rug maar gelukkig heel licht. Even bezig geweest met dry needling op dat punt.. Vond ze geloof ik wel lekker
Wauw, wat een gaaf paard heb je onder je kont zeg! Aan je eigen houding valt nog wel wat winst te behalen inderdaad, maar daar ben je je bewust van dus dat is al het halve werk! Heb jij trouwens (jaren geleden) ook een haflinger gehad? Je naam komt me zo bekend voor...