[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:49

Jaaaa dankjewel Carola!

Challenge won het L weer :D het ging niet zo mooi vond ik maar op beeld zag het er beter uit dan het gevoel. M was hij knetterdol dus ben ik halverwege gestopt.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:09

Is het tweede parcours in kampen klassiek of progressief?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:11

Gefeliciteerd Mirthe! Jij gaat als een speer joh!! Jammer van het M rondje. Verstandig om dan te stoppen.

Ik heb lekker gereden. Nog dagje werken en vanavond springles. Morgen middag wedstrijd in hulshorst. Dat is wel groot voordeel als je de B uit bent, je hoeft niet meer zo vroeg weg! ;-)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:25

Gefeliciteerd Mirthe!
Werkse vandaag Elke en alvast succes morgen :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 09:42

Gefeliciteerd!

Ik ben op zoek naar wedstrijden, maar het is weer karig in de omgeving. Volgende week misschien Blokker, maar heb ook bereikbaarheidsdienst van m'n werk dus zit nog een beetje in dubio :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:26

Netjes gereden Mistid, goed ook dat je dan stopt als hij te wild wordt. Schiet je toch niks mee op. :n

Gaan er nog dames naar Kootwijkerbroek kerst cc eind december?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:27

Gefeliciteerd Mirthe. Heb je zien rijden in het L, jullie gingen hard! :D

Ik ben ook tevreden. Gister heerlijk rond gekomen, af en toe kwamen we nog niet helemaal uit en dat resulteerde bij ons op twee balkjes. Maar we zijn weer rondgekomen. Paard had er ook aardig zin in, ze ging als een speer :P

Succes alvast voor de mensen die dit weekend op concours gaan.
Bijna weekend, werkse nog iedereen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:34

Dankjewel! Ik vond dat het traag ging, niet op ritme en beroerd gereden :') gelukkig zag het er op film beter uit _O- .

Wedstrijdbroek afgekeurd. De siliconen streepjes zitten op verkeerd plek en lopen tot te hoog door. M'n linkerbeen is opengeschuurd en had allemaal blauwe plekjes op m'n benen op de plek waar die siliconen streepjes zitten. Ook tussen m'n benen pluist de stof nu al. Ga straks even langs de winkel wat ik daar mee aan moet, maar ik wil hem niet meer aan.

Goed gedaan Ismy!
Haha Elke, totdat ze ergens met het L beginnen. Die stunts hebben ze hier wel :P
Goldie jij kan natuurlijk eigenlijk maar 1 kant op voor de wedstrijden, lijkt me lastig!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 11:22

Ik gok dat kampen tweede parcour progressief is. Ik heb twee keer B opgegeven. Nog kansje op finale plek dus.
Misschien zet ik m nog om in L. Evn overleggen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:00

He Ismy, goed hoor!

Wat voor merk was dat MIstid?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:11

Is best vaak zo dat tweede parcours progressief. Zover ik weet hebben ze alleen in Genemuiden twee parcoursen voor winstpunten.

Haha ja mirthe Ik heb dat ik wel es gezien maar toen startte ik nog B ;)

Gewoon aanvoelen Carola. Dat kun jij het beste aanvoelen wat het beste is.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:00

Harry's horse.

Maakt z'n naam weer waar :o

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:21

Oh ja, als ik die stofjes in de winkel voel denk ik al laat maar. :o Maar blauwe plekken van je broek is wel heel extreem.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:37

Ja ik normaal ook, maar er paste niks anders in m'n budget en m'n oude broek is stuk.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 15:04

Gmuidwn heeft meestal progressief als tweede parcour naar mijn weten.

Opzich zie ik niet tegen de L op, juist leuker maar in t achterhoofd dat er een finale is en dat het korter duurt als ik twee keer B spring. Omdat we smiddags ook sinterklaas bij mn oma hebben.. pff. Wou dat t 1 parcour was in de B.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 18:36

Nou, na bijna een week klooien met de KNHS is nu in ieder geval mijn nieuwe startkaart aangevraagd.
Ik moet toegeven dat de service dit keer echt super was en ik super snel reacties kreeg op mail!!

Hier zijn ook zeer weinig wedstrijden te vinden de komende tijd. Dus moet nog maar even goed gaan zoeken.

Maar jeetje wat gaan jullie allemaal snel zeg. Gefeliciteerd Mistid met je prijs, en mooi dat je tevreden bent Ismy.

Wij gaan morgen naar Haarle een rondje M springen ( selectie kring salland)
Zullen eens zien wat we ervan gaan maken :o

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 18:52

Succes! Hoog hoor, M :=

Hier moet helaas de trailer in reparatie dus ik kan al even niet weg, ook niet lessen. Vreselijk irritant!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 20:34

Morgen ook een rondje m maar dan M1 dressuur in Sneek. Ik begrijp alleen geen hout van de startlijst. Zouden 2 proeven zijn, maar zo staat het er nu niet

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 21:33

ismy schreef:
Wauw, wat een gave pony Simondesteny! Vind je op de foto nog helemaal niet te groot.

Dankjewel! :)
Ik heb gisteren een keer in de les gereden met haar.
Pfoe, de turbo stond weer flink aan.. Gelukkig werkte de rem wel goed :+

Morgenmiddag moet ik schrijven bij de Felix cup in Staphorst, hoop dat het daarna nog een beetje droog is, want dan kan ik daarna thuis nog even rijden.

Binnenkort ga ik waarschijnlijk ook mijn debuut maken met het paard!
Hij begint steeds fijner te springen!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:06

mistid schreef:
Harry's horse.

Maakt z'n naam weer waar :o

Die broek heb ik ook.. Pff heb ik nooit aan tenzij het écht niet anders kan haha

Urielle schreef:
Succes! Hoog hoor, M :=

Hier moet helaas de trailer in reparatie dus ik kan al even niet weg, ook niet lessen. Vreselijk irritant!

Ai dat is altijd vervelend. Maar daarna weer veilig op weg!

SimonDesteny gaaf als je met je paard gaat starten! Is toch eerste keer speciaal hè, vind ik....

Succes DewiFoto! Zet um op!
Lithya jij ook heel veel succes!! Knap man M1!

Carola , ooh dat kan ook wel ja! Wist het ook niet zeker. Soms komt het gewoon allemaal ff net niet uit. Helaas.. wel heel veel succes morgen.

Ik heb vanavond top les gehad. Kreeg dikke compliment over de verbeterde galop en losheid. Vol vertrouwen naar morgen dus. :-D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:11

Gefeliciteerd met je prijs Mirthe! En blauwe plekken van je broek? Dan zit ie wel heel slecht inderdaad.. Zonde van je geld.
Fijn dat het goed ging Ismy :)
Leuk simondesteny!

Zondag in Hilversum is ook 2 rondjes voor punten. Heb 1x BB en 1x B maar ze doen het echt heel irritant. Eerst het hele rijtje af en dan weer overnieuw voor het tweede rondje. Zit nu dus meer dan een half uur tussen m'n twee rondjes in… (halverwege de BB en de eerste van het B) Vind dat altijd naar, raak zo uit mn concentratie dan haha

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:34

Gefeliciteerd Myrthe, netjes hoor.
Ik heb ook een paar HH broeken gehad, maar mij bevielen ze prima. Nergens last van gehad.

Auw Anne, even rustig aan doen dus. Ik heb ook een blauw en pijnlijk oog doordat ik gisteren met het paard van de trailer halen, mijn kop heb gestoten aan de stang. :=

Succes voor de mensen die dit weekend starten!!

Gisteren ik Exloo gestart. Paard sprong fijn, in een lastig parcours met lastige lijnen en bochten. Helaas een stop op hindernis 3 die bij de uitgang stond en enge mannetjes stonden. Voor de rest geen fouten, dus weer een wp er bij.
Volgende week zaterdag ga ik als het goed is weer naar Exloo

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:26

Welmoed: gefeliciteerd met je WP!
SimonDesteny: mooi dat je paard steeds fijner gaat springen en leuk dat je binnenkort je debuut gaat maken.
Urielle: vervelend van je trailer. Hopelijk is ie snel weer in orde.
Iedereen die dit weekend wedstrijd heeft: succes!
Laura: de volgorde die op de startlijst staat is niet de volgorde waarin gestart wordt. De startvolgorde wordt bepaald door opgave bij de ringmeester. Voor het parcourslopen kan je dus naar de ringmeester gaan en opgeven als hoeveelste je je parcours wil rijden. Je kan het dus zo plannen dat je bijvoorbeeld als laatste van de BB rijdt en als één van de eersten van de B, zodat er niet te veel tijd tussen zit :)

Hoi :wave:
Lange dag op de universiteit gehad, daarna nog gezellig uit eten geweest met vrienden. Nu ben ik gaar :P
Morgen werken en s avonds paard nog even longeren en z'n modderpootjes alvast wassen voor zondag :P Hopen dat ie ze een beetje schoon houdt O:)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 00:32

paljaslaura schreef:
Zondag in Hilversum is ook 2 rondjes voor punten. Heb 1x BB en 1x B maar ze doen het echt heel irritant. Eerst het hele rijtje af en dan weer overnieuw voor het tweede rondje. Zit nu dus meer dan een half uur tussen m'n twee rondjes in… (halverwege de BB en de eerste van het B) Vind dat altijd naar, raak zo uit mn concentratie dan haha

Ik ben ook regelmatig in Hilversum gestart toen vriendin nog een tank pas had met een dikke wagen haha puur zodat we twee keer voor punten konden springen of dressuren. In de winter keertje die buitenbak dik bevroren.

Ik had laatste twee wedstrijden tussen B en L bijna drie kwartier. Vet irritant Ja! Kon der bijna beter ff op de trailer zetten.. maar ja dan komen er op het laatst nog 10 opgaves bij en werd ik steeds vroeger gezet. Nu gelukkig geen last meer van!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 16:28

Ik ga dus een rondje B in kampen proberen, ik verwacht er helemaal niks van maar ga in ieder geval mijn best doen.. Ik moet als 2e en als 9e in de BB.