Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
veertje99 schreef:De mijne eigenlijk ook niet, bij de ene bak was het bijna helemaal droog behalve een klein mini plasje bij de B en daar wou hij niet langs en de andere bak waren het enorm grote plassen dus moest hij eigenlijk wel.
Ah dat is wel balen zeg! Was het tijdens het losrijden ook al zo of alleen tijdens de proef?
HiFive5 schreef:veertje99 schreef:De mijne eigenlijk ook niet, bij de ene bak was het bijna helemaal droog behalve een klein mini plasje bij de B en daar wou hij niet langs en de andere bak waren het enorm grote plassen dus moest hij eigenlijk wel.
Ah dat is wel balen zeg! Was het tijdens het losrijden ook al zo of alleen tijdens de proef?
Tijdens de proef erg plakkerig aan mijn been, maar wel braaf. Het is wel telkens linksom dat ze bokte dus begin mij al zorgen te maken of ze pijn zou hebben :-/ had wel mijn zweepje links...
Marietje35 schreef:@ Veertje; ohh, moest je tijdens die buien, wat erg! Knap gereden nog dan, gefeliciteerd!
@ Shelly; Ook gefeliciteerd! Zo ondertussen heb je alweer aardig wat punten!
@ Hifive; Jammer van de hengstigheid en spanning. Toch wel weer een puntje erbij! Kan best door de hengstigheid komen hoor, dat ze zo reageert. FF aankijken hoe het nu gaat.
@ Mirjamalvaro; oh, dat is niet zo leuk. Wel goed kunnen afsluiten?
@ Harvey; Gefeliciteerd!
Ik ben vandaag ook weg geweest sinds 4,5 maand. Ook nog eens een locatie waar hij nooit geweest is, ik verwachtte dus eigenlijk wel wat spanning. Niets was minder waar! Hij liep zo fijn, eigenlijk net zo fijn als thuis! Zeer fijne proeven kunnen rijden2e proef wel iets minder omdat ik zelf wat moe was en er niet meer echt aan reed, maar toch 2x 1e met 212 en 204. Super trots op mijn kerel!