Enzo_Ollie schreef:volgende keer idd een "officiele" oefencross want moet nog winstpunt in het springen rijden (niet dat het me niet lukt, heb nog nooit aan een wedstrijd meegedaan)
In jouw omgeving kan ik dan Snorrewind oefencrossjes in Markelo aanraden
 het staat heel overzichtelijk en eerlijk (dus ook allemaal kloppende grondbalken en mooie veilige wedstrijdhindernissen) maar kan al vanaf 60cm ofzo. Is ook volledig op eigen terrein dus geen rare geintjes zoals wandelaars of fietsers die midden op je pad staan te kijken
 het staat heel overzichtelijk en eerlijk (dus ook allemaal kloppende grondbalken en mooie veilige wedstrijdhindernissen) maar kan al vanaf 60cm ofzo. Is ook volledig op eigen terrein dus geen rare geintjes zoals wandelaars of fietsers die midden op je pad staan te kijken 
Ik heb zoiets 1x met een cross in Lisse gehad dat iemand letterlijk midden op de afsprong foto's van mij stond te maken terwijl ik er in volle galop op af kwam rijden (geen fotograaf, gewoon een of ander oud vrouwtje met d'r zondagse kleding aan en een smartphone in hand) ik weet niet meer wat ik toen ging roepen maar het was in ieder geval niet bepaald vriendelijk noch beleefd

Geplaatst
               Geplaatst 

toen hebben we nog kunnen werken aan mijn houding en hulpen van het wijken. Mijn paard en ik moeten het alle 2 nog leren dus het was wel eens fijn om dit te kunnen oefenen op een paard die het zeker weten allemaal al beheerst. Maar wat voelt het dan gaaf als je die middendraf en die verzamelde draf kan voelen!!
  toen hebben we nog kunnen werken aan mijn houding en hulpen van het wijken. Mijn paard en ik moeten het alle 2 nog leren dus het was wel eens fijn om dit te kunnen oefenen op een paard die het zeker weten allemaal al beheerst. Maar wat voelt het dan gaaf als je die middendraf en die verzamelde draf kan voelen!!                                                         

misschien gemist, maar heb je een foto van jullie als combinatie?
 misschien gemist, maar heb je een foto van jullie als combinatie?                                                          

.
  .