Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grootoonkg schreef:Hallo, ik heb een vraag. Ik heb nu voor de 2e keer een filmpje gehad dat afgekeurd wordt op het niet tonen van levensnummer. Na die 1e keer let mijn man die altijd filmt er echt extra op en ik zie het zelf ook staan op het filmpje. Dus ik weet nu ook niet wat ik anders moet doen. Ik zou graag uitleg willen....Kan ik hierover contact opnemen? En waar moet ik dan zijn?
Hilli schreef:Het protocol is anders exact hetzelfde. Verzorging is gewoon meer dan alleen maar "leuke knotjes, mooie staart" en "tof jasje, duur zeker?". Het is ook de conditie van je paarden je harnachement.
Zidore schreef:Ik heb per ongeluk twee keer het zelfde filmpje geüpload, hoe kan ik dit nu oplossen?
Zidore schreef:Zidore schreef:Ik heb per ongeluk twee keer het zelfde filmpje geüpload, hoe kan ik dit nu oplossen?
Niemand? Want de paniek is hier lichtelijk toegeslagen, want omdat ik het verkeerde filmpje geüpload heb kan ik nu het juiste filmpje niet uploaden omdat je er maar één per paard mag, en vandaag is de laatste dag dat ik dit kan #HELP!
RedRoses schreef:Ben ik de enige die echt net zo gespannen is voor een online proef als voor een fysieke wedstrijd? Ik voel de spanning nu al
Akke_sSpring schreef:RedRoses schreef:Ben ik de enige die echt net zo gespannen is voor een online proef als voor een fysieke wedstrijd? Ik voel de spanning nu al
Nee, dat is ook ons grootste struikelblok. In de training en tijdens de lessen kunnen we heel fijn rijden, ook al blijft de galop een aandachtspunt, maar verder ontspannen. Zodra er iets vanaf hangt ga ik op slot en mijn paard dus ook. Daarom had ik ook moeite met de opmerkingen die er dan kwamen over het online rijden. Voor ons zijn er dezelfde struikelblokken, spanning en concentratie.
Ik heb mij nu voorgenomen om morgen maar eens te doen alsof, dus voorstellen en aansluitend de hele proef rijden en dan streven naar ontspanning.