Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Nou bamsy. Dat gaat ook lekker zeg. Waar start je morgen?
Mijn hoofdstel is gesponsord van en door ww hippiqueis een namaak van PS of sweden natuurlijk.
bamsy schreef:Ik heb een gladleren stangteugel en de trensteugel is leer met stopjes en binnenkant is antislip.
Ik had hem eerst ook onder de pink maar zoals je zegt je hebt de stang er dan te snel bij dus heb hem nu paar x onder ringvinger gehad en moet zeggen dat dat goed bevalt. Soms wel even zoeken hoor zeker na halsstrekken of uitgestrekte stap met terug pakken Maar oefening baart kunst
Optiwolk schreef:Beter jurering...
beter organisatie ook.
Startte wel federatie en niet landelijk.
Ik ben ook gesloopt, maar moet ook nog terug rijden. Vriendlief mag ook niet met trailer eijden en vader rijdt me te wild. Te dicht tegen vrachtwagen enzo.
Ik pak de trensteugel onder Mn ringvinger en Mn stangteugel onder Mn middenvinger.
Zo geleerd omdat hoe lager in je hand je je teugel neemt hoe eerder die inwerkt idd.
Stangteugel is een leren teugel en trens ook een met stopjes.
Mijn vakantie zit een op, dus die van paardlief ook. Benieuwd hoe lang de “nee-ik-wil-vakantie”-fase duurt
Peelie schreef:bamsy schreef:Ik heb een gladleren stangteugel en de trensteugel is leer met stopjes en binnenkant is antislip.
Ik had hem eerst ook onder de pink maar zoals je zegt je hebt de stang er dan te snel bij dus heb hem nu paar x onder ringvinger gehad en moet zeggen dat dat goed bevalt. Soms wel even zoeken hoor zeker na halsstrekken of uitgestrekte stap met terug pakken Maar oefening baart kunst
Dus jij pakt jou stang teugel onder de zelfde vinger als jou trens teugel?
Ik vond het in het begin een heel vol gevoel. Maar het begind nu wel echt te wennen. In het begin wist ik echt niet wat ik met al die teugels moest en vond ik onder de pink een stuk makkelijker.Optiwolk schreef:Beter jurering...
beter organisatie ook.
Startte wel federatie en niet landelijk.
Ik ben ook gesloopt, maar moet ook nog terug rijden. Vriendlief mag ook niet met trailer eijden en vader rijdt me te wild. Te dicht tegen vrachtwagen enzo.
Ik pak de trensteugel onder Mn ringvinger en Mn stangteugel onder Mn middenvinger.
Zo geleerd omdat hoe lager in je hand je je teugel neemt hoe eerder die inwerkt idd.
Stangteugel is een leren teugel en trens ook een met stopjes.
Mijn vakantie zit een op, dus die van paardlief ook. Benieuwd hoe lang de “nee-ik-wil-vakantie”-fase duurt
Zo doe ik het ook.
Succes met de ik wil nog vakantiefase
bamsy schreef:Dubio, het al er vast heel grappig uitgezien hebben echt die kop van mijn paard van baas meen je dit nou![]()
Verder alleen maar blikken vanuit de kantine van ach tis sund![]()
Jij weer mooi puntje erbij!
Vandaag best fijn gereden. Allemaal misschien wat braaf maar ben echt nog zoekende in deze klasse. Kan er geen grip op krijgen wat de jury wil zien ik deze klasse, het commentaar loopt zo uit een. Wederom geen puntje mee met 201 en 194en van de 12 starts 6de en 7de dus beetje middenmoot.
Begin toch nette geloven in hetgeen wat ik al eerder gezegd heb, ik heb gewoon aantal keer geluk gehad met een aardige jury