Begint voor de paarden ook pas om 12 uur dus kun je 's ochtends voorbereiden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Begint voor de paarden ook pas om 12 uur dus kun je 's ochtends voorbereiden

) aan het rennen geweest en toen door het poortje te snel de bocht om gegaan... Het is ook wat zo'n groot lijf
Froos schreef:@laura: merriebrok heb ik inderdaad vaker aangeraden gekregen, misschien is dat wel de moeite waard eens te proberen!
@nann: ja, Rotterdam was wel even een stukkie haha, maar de locatie was wel heel mooi. Het viel trouwens wel mee als je het vergelijkt met de Peelbergen oid, waar wij ook wel eens heen gaan. Aan de andere kant gaan wij natuurlijk wel met min. 5 paarden in ongeveer 3 verschillende klasses dus dan heb je toch al een hele dag uitgeplant voor één wedstrijd.
Als ik B start doe ik sowieso wel een tijdje nog flexibel icm BB, hoor. Vind het toch wel wat om in een keer over te stappen.
Wij gaan met twee paarden naar Voorthuizen donderdag! Ik ga lekker zonder de Kale maar ben er wel om te "groomen"

onze groningse vrienden zijn er ook. Ben benieuwd of we die nog tegen gaan komen. Heb er in ieder geval veel zin in.
Niks aan in een 20x40 bak haha.
En ze worden er niet zo megafris van 

zo ook weer een uitdaging om er op te komen, ben altijd blij als ik er op zit
inspringen ging fijn, ze was snel ontspannen. Helaas was die ontspanning helemaal weg toen we het parcours in kwamen. 2 balken in het 1e parcours. 1 door spanning en de 2e omdat ik m'n afstand op groot zag, op groot reed en ze vlak bleef. Jammer maar was blij dat er geen noodsprongen waren en alleen wat haperingen. 2e rondje ging al een stuk beter! 1e stuk nog wel wat haperingen en dat ze in een galopsprong stokt maar het ging steeds beter. Helaas een windvlaag die de laatste balk er af blies
helemaal leuk! Nog even heel gezellig staan praten en een rondje over stal gelopen (goede oude tijden) en tante sidonia ontmoet 
Good old times...

Vertel!