[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:51

Wat een rust hier!

Pff wat een drukte dan inderdaad Meya en Buxy! Ik ben blij dat ik Marena niet aan huis heb :o Al heb ik uitmesten etc. nooit een probleem gevonden. Maar al het onderhoud en geregel er omheen lijkt me mega druk. Liever iets zorgelozer..

Ik heb vanmiddag les gehad. Had de binnenbak gereserveerd omdat het buiten zo nat is. Helaas kon degene die op mijn dochter let als ik les niet meer mee naar de binnenbak. Uiteindelijk dus toch gewoon aan huis gereden. Bak was wel nat maar gelukkig hard genoeg dus uiteindelijk viel dat best mee.

Marena liep niet héél lekker, maar wel fijne handvaten gekregen waar ik iets mee kan. Ze is gewoon een beetje ongemotiveerd doordat ze uit het ritme is :Y) We gaan weer lekker aan de slag iig.

Afbeelding
Deze vond ik wel leuk om hier even te delen :))

Buxy

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 19:28

Leuke foto! Inderdaad wel een beetje nat maar fijn dat het goed ging!

Doran staat sinds dinsdag al stil oeps! Helaas iedere avond andere verplichtingen dus hopelijk mogen weer aan de gang!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:43

Oh oh oh wat een rotweer! Doran staat nog steeds stil, niet alleen door het weer maar ook omdat ik zelf weer ziek ben, 39 graden koorts en hondsberoerd :brr:

Hoe gaat het bij jullie?

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:24

@ Rianne; oh waardeloos zeg, zo nat. Fijn dat je tips hebt mee gekregen! Leuke foto!
@ Buxy; :(:)

Ik ben lekker aan het rijden. :j Zondag weer concours.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 11:53

Ja wel nat maar prima te rijden hoor! Gisterochtend in de regen nog even gereden. Het was bij ons windstil dus was goed te doen :)

Vervelend Buxy, beterschap! :(:)

Lekker Marietje! Ik heb zondag ook weer wedstrijd. Zijn er nog niet klaar voor maar wil nog even één keer indoor starten voor we in april weer naar buiten gaan..

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 13:35

Rianne_: ziet er lekker smerig uit :-p
Succes zondag Marietje35

Hier wordt er veel getraind maar niet op wedstrijd gegaan. Ik ben de winter echt zat en heb geen zin om met bevroren handen te staan vlechten en haar te wassen :')

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 13:38

Ik vond het met de kou wel meevallen, winter was erg nat! En nog :+

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 13:40

Iedereen success aankomend weekend en bedankt voor de beterschapwensen :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:59

Inderdaad, qua kou mogen we volgens mij niet echt klagen. Die natte bende daarentegen... :\ Geef me dan maar droge vorst! En windstil... :D

Wassen doe ik in de winter eigenlijk nooit.. Ze is gelukkig vrij schoon op zichzelf, staaf onder dekens en de staart krijg ik meestal wel weer mooi dmv anti-klit en borstelen

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:52

Fijn dat je iig nog hebt kunnen rijden Rianne! Leuke foto, gaat ze vaak mee? :)

Marietje en Rianne veel succes alvast!
Lekker trainen is ook niet erg Hifive :)

Buxy halen, al wat opgeknapt?

Hier even stapjes terug gedaan. Wat dagen vrij gehad, en wat gelongeerd lekker laag. Fysio vandaag geweest, had wel wat 'pijntjes' dus was wel even goed :)

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:35

Nog flink verkouden maar gelukkig al wel iets beter!
Gister wel naar clubles geweest maar bah wat een naar weer!

Marietje en Rianne succes.

Meya, stapje terug is soms best goed hopen dat de fysio de pijntjes kan oplossen!

Hoop dat bij ons vanavond de bak nog begaanbaar is zodat ik even kan longeren. En dan morgen privé les dus hopen dat het weer heel iets beter wil worden!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:35

Mwah, in de winter niet heel veel Meya. Straks in het voorjaar/zomer vast meer! Dochter op stal vindt het wel gezellig om even op haar te letten dus dan kan ik ondertussen even iets doen met Marena :)

Soms wel even goed hoor, paar stapjes terug! Hopelijk pluk je daar straks de vruchten van. Welke fysio heb je erbij gehad? Ik heb afgelopen weekend ook even met fysio geappt maar ik zit tot vandaag nog steeds te wachten tot ze in haar agenda een plekje heeft gevonden :+

Fijn dat je je weer iets beter voelt Buxy! Heb je je les binnen? Ik wilde vandaag even gaan trainen maar jemig, wat een wind. Die regen is tot daaraan toe, maar pff.. ^) Hoorde net op de radio dat de voorspelling voor morgen beter lijkt dus hopelijk kan ik dan even iets doen.

Ik ben vanmorgen even naar het Friese paard geweest waar mijn paardenliefde mee begonnen is :+: Na 3,5 jaar verzorgen/rijden werd ze 12jr geleden heel plotseling verkocht. Toentertijd twee keer nog bij haar geweest en vandaag dus weer eens. Was leuk om haar te zien en te zien dat ze niets veranderd is <3 Alleen ouder geworden, net als ik :))
Laatst bijgewerkt door Rianne_ op 13-03-19 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:47

Leuk om oude liefde weer terug te zien!

Lessen moet ik helaas buiten gister ook in de harde wind, hoop e ht dat het morgen dan wat beter is!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:51

Zeker weten!

Ah, respect hoor! Ik ben niet perse een mooi weer ruiter, maar met die wind kan ik ontspannen rijden sowieso wel vergeten.. :=

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:56

Hoi, mag ik me ook melden? Heb twee weken terug m'n laatste puntjes in de L2 gehaald en mn instructeur moeten beloven meteen over te gaan naar de M1. Ons debuut staat gepland nu voor 6 april, dus kan nog eventjes oefenen :-)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:00

Leuk Lena, welkom!

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:04

Ideaal Rianne!
Leuk om de oude liefde dan even terug te zien :)
M.ark S.chuiling ip, maar die kon niet dus vandaag a.niek S.chuiling. fijne verhalen over gehoord en M.ark heeft Hope vorig jaar ook paar x goed behandeld :)

Tja.. wat een weer vandaag :=

Welkom Lena!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 20:01

Welkom Lena, alvast succes!
Ben niet anders gewend als buiten te rijden paard is we inmiddels ook wel aan gewend! Alleen vanavond longeren wordt hem niet mijn eigen bak is inmiddels wel een soort zwembad, vandaag echt weer heel veel regen gevallen hier!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:46

Die fysio's zeggen mij niets Meya, maar mooi dat het goed bevalt!

Pff ja dramatisch he Buxy.. Ik hoop dat het vanavond iets beter is qua weer. Geen lol aan zo :\

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:06

Misschien kan ik me hier dan ook melden? Tegelijk met Lena de winstpunten voor de M1 binnengehaald (in het L2 topic). Toen ik paardlief kocht niet gedacht dat we het tot in de M1 zouden schoppen, dus ook nog even oefenen voor het echte debuut :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:26

Wat leuk aaidaa, welkom! Waarom had je het niet verwacht? En enig idee wanneer je je debuut wilt inplannen?

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 08:30

Welkom aaidaa!

Wij hebben gister weer les gehad, fijn kunnen rijden wel wat harde wind nog maar droog!
Doran gaat nog steeds vooruit en merk dat hij steeds stabieler wordt! Gelukkig volgende week ook beter weer dus dan hopenlijk weer wat regelmatiger aan de slag!

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 09:19

Welkom aaidaa! :D

Volgende week wordt het inderdaad (eindelijk) beter weer *\o/*

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 09:34

Zo meiden jullie kletsen lekker door hahaha door omstandigheden kon ik het niet bij lezen en zelf niet op wedstrijd gaan.

Dus gefeliciteerd met iedereen die winstpunten hebben gehaald en is over gegaan naar de volgende klasse misschien haha.

En welkom nieuwelingen heel veel succes in de M1!

Ik ga zondag eindelijk na 3 maanden weer op wedstrijd en ga mijn eerste M2 debuut eindelijk maken vind het enorm spannend aangezien die tijden het proefje oefenen telkens wel een stout was zoals wegschieten.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:34

@Rianne_, mijn paard heeft wat mankementjes, waardoor ze niet alles kan. Maar ze blijft met sprongen vooruit gaan en doet altijd hard haar best, dus we zien wel waar het schip strand. Zolang ze vrolijk en werklustig blijft, gaan we door :)

Ik weet nog niet exact wanneer ik het debuut doe. Ik wou 7 april een oefenwedstrijd doen, maar die is naar juni verschoven, dus nu nog even bedenken wat ik ga doen.

Succes trysteffy, spannend!