Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisannee93 schreef:Nog mensen op concours aankomend weekend? Wij gaan naar Loerbeek. Toch nog maar bijgeschreven want anders kon ik fredje pas weer de tweede week van juni starten ivm selecties met paardlief. Weer een poging tot ontspannen de ring rond.
cp112 schreef:Ze heeft wel ijzers toch sjolvir?
Ik heb geen bijrijder uit de running hoor hihi, ben het Helaas zelf.
Punz schreef:Lisanne: Loerbeek blijf ik maar even weg. Vond de bodem daar vorig jaar zo beroerd.
Onze eerste start gaat pas weer 1 juni zijn, Hengelo Gld ( dat wil zeggen; als de bodem daar dan herstelt is van het drama van 2 weken gelden ( moesten er sochtends al mensen het terrein óp getrokken worden heb ik gehoord. Wedstrijd is uiteindelijk voor de zondag afgelast, bodem zou nu nog niet fijn zijn..)
Het weekend daarop start mijn pony met zijn gelegenheidsbijrijdster dan op het Open Nederlands Connemara Kampioenschap ( klinkt groter dan het is hoor, uiteindelijk lijkt het meer op een uit de kluiten gewassen onderlinge wedstrijd). Maar toch: dat vind ik echt véél spannender dan zelf starten..