[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:35

Oh, bak kabouter, maar dan anders.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:35

Shanna, wat bijzonder! Wat sjol ook zegt, misschien kruisen jullie paden elkaar wel weer eerder dan je verwacht! Toeval bestaat inderdaad niet.

Ayasha, soms kun je die mensen inderdaad wel wat aan doen. Oordelen is zo makkelijk als je de combinatie niet kent.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:40

Citaat:
Oh, bak kabouter, maar dan anders
_O-

Misschien wel de enige échte bakkabouter.

( en nu even bijlezen hier..)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 12:09

Ik sluit me alvast bij jullie aan. 8-6 heb ik met Don Camyro ons debuut. Nu eerst impuls rubriek en als hij aan de wedstrijd entourage gewend is start ik hem in het najaar in de L.
Ik zie niet op tegen de wedstrijd, wel blijft trailerladen een lastig iets. Mijn doel is gewoon een dagdeel met de trailer weg, rijden op onbekend terrein en weer lekker thuiskomen.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:09

Leuk Belker! Blijft vervelend als het trailerladen lastig is... Wij hebben ook een periode gehad dat Fred er niet op wilde, dan ga je toch minder lekker weg.

Nog mensen op concours aankomend weekend? Wij gaan naar Loerbeek. Toch nog maar bijgeschreven want anders kon ik fredje pas weer de tweede week van juni starten ivm selecties met paardlief. Weer een poging tot ontspannen de ring rond. :)

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:28

wij gaan met hemelvaart weer en dat weekend daarop misschien.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:41

Ik hoop in juli weer te gaan, maar nog niks ingeschreven. Ga dan eerst nog een paar keer L1 :j

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:43

Het opbouwen gaat dus goed Nies_? :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:45

Heb niks te klagen. Angel doet in ieder geval goed dr best en alle knopjes werken nog goed, dus het is echt spier en conditie wat er mist. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 14:43

Morgen kon de smid pas dus Sam heeft lekker verlof tot morgen en hopen dat het dan iet simpel is. :) Dan pas kan ik weer "plannen".

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 16:07

lisannee93 schreef:
Nog mensen op concours aankomend weekend? Wij gaan naar Loerbeek. Toch nog maar bijgeschreven want anders kon ik fredje pas weer de tweede week van juni starten ivm selecties met paardlief. Weer een poging tot ontspannen de ring rond. :)

Ik weet nog niet, moet zaterdag weg met mijn zwarte, maar omdat mijn dochtertje longontsteking heeft heb ik de hele week niet gereden, kan vanavond nog even en evt. morgen na mijn werk, maar dat is echt weer geen voorbereiding he :roll:

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 16:13

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 17:24

Lisanne: Loerbeek blijf ik maar even weg. Vond de bodem daar vorig jaar zo beroerd.
Nies: Hoop dat het opbouwen goed blijft gaan.
Ayasha: ik duim met je mee.
Urielle: beterschap voor je dochtertje!

Onze eerste start gaat pas weer 1 juni zijn, Hengelo Gld ( dat wil zeggen; als de bodem daar dan herstelt is van het drama van 2 weken gelden ( moesten er sochtends al mensen het terrein óp getrokken worden heb ik gehoord. Wedstrijd is uiteindelijk voor de zondag afgelast, bodem zou nu nog niet fijn zijn..)

Het weekend daarop start mijn pony met zijn gelegenheidsbijrijdster dan op het Open Nederlands Connemara Kampioenschap ( klinkt groter dan het is hoor, uiteindelijk lijkt het meer op een uit de kluiten gewassen onderlinge wedstrijd). Maar toch: dat vind ik echt véél spannender dan zelf starten..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 17:48

Gaaf beest Cp! :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:17

Dankje, hoop dat een leuke Ruiter zich meld. Hij heeft een hekel aan niks doen. Wordt ook erg vervelend er van, hij moet zijn ei kwijt kunnen. Ik doe wel longeren en wat grondwerk maar merk dat dat niet afdoende is voor hem. Hij wil graag gewoon echt aan het werk weer.
Maarja vind maar eens iemand he -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:14

Drenthe is een beetje uit de buurt :P

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:24

Helemaal je berichtje gemist Cp. Hoop dat je snel iemand vind!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:43

Het is idd nogal uit de buurt dus ken ook niemand helaas..
Wel kick hoor met zoiets de wedstrijdring in

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:01

Ik heb wel wat reacties gekregen, vooral ook echt serieuze mensen die het gewoon super gaaf leek zoiets, en dat is het ook want hij loopy als eentrein haha, ik heb al meerdere keren bokkers over de vloer gehad die het gewoon eens wouden voelen :D.
Maar deze reacties betrof allemaal mensen die hem dan willen verplaatsen. Ivm dekken gaat dat simpelweg niet.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:07

Urielle, beterschap met je dochtertje.

Nies, ach spieren komen wel weer, wel fijn dat je lekker aan de slag kunt.

Ayasya, duimen dat de smid hem weer helemaal top aan het lopen krijgt.

CP, zal toch wel iemand voor hem te vinden zijn zo'n leukerd. Balen dat je bijrijder uit de running is.

Belker, welkom, dat wordt dus nog een tijdje trailer laden oefenen.

Tja, wedstrijden... ik ga zondag op menwedstrijd, ga me zo inschrijven voor Strijen op gras.
Ik hou niet van gras, mijn paard houdt niet van gras (om op te rijden), maar ja, die wedstrijd is altijd wel fun, dus vooruit dan maar...

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:12

Ze heeft wel ijzers toch sjolvir?

Ik heb geen bijrijder uit de running hoor hihi, ben het Helaas zelf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:21

Tja cp ik woon te ver en iedereen die ik ken ook... ;)

Het werd wel droog dit weekend meen
Ik dus mss valt op gras wel mee?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:22

Het is dat ik zo weinig tijd heb cp anders had ik het graag willen proberen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:37

cp112 schreef:
Ze heeft wel ijzers toch sjolvir?

Ik heb geen bijrijder uit de running hoor hihi, ben het Helaas zelf.

Noop, ijzerloos...
Toobs kan ijzerloos ook af en toe een marathon lopen, goede voeten wat dat betreft, dus ga er niet voor 1 grasconcours ijzers onder laten zetten. Dan maar geen goede middengalop.
(waar hij dan vermoedelijk in de wei zijn benen weer over breekt)

Sjol stond vroeger in outdoor seizoen wel op ijzers, kon ik fijn stiften draaien :D
(had haar eigenlijk alleen voor op ijzers tot Strijen een keer drama weer had van te voren, toen
was vrijdags toevallig de smid op stal, snel nog achter er ook onder laten zetten)

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 10:29

Punz schreef:
Lisanne: Loerbeek blijf ik maar even weg. Vond de bodem daar vorig jaar zo beroerd.

Onze eerste start gaat pas weer 1 juni zijn, Hengelo Gld ( dat wil zeggen; als de bodem daar dan herstelt is van het drama van 2 weken gelden ( moesten er sochtends al mensen het terrein óp getrokken worden heb ik gehoord. Wedstrijd is uiteindelijk voor de zondag afgelast, bodem zou nu nog niet fijn zijn..)

Het weekend daarop start mijn pony met zijn gelegenheidsbijrijdster dan op het Open Nederlands Connemara Kampioenschap ( klinkt groter dan het is hoor, uiteindelijk lijkt het meer op een uit de kluiten gewassen onderlinge wedstrijd). Maar toch: dat vind ik echt véél spannender dan zelf starten..

Ik weet niet eens welk terrein het is nu, want Loerbeek heeft concours op drie verschillende terreinen als ik me niet vergis. Ben vaker in Loerbeek geweest waar de bodem wel goed is, maar vorig jaar ook eentje waarbij het echt beroerd was inderdaad. We zullen het zien Zondag, gelukkig is hij niet gauw onder de indruk van een bodem. :)

Hengelo nog steeds zo'n slechte bodem? Als ik kijk hoe bij ons de bodem na drie dagen mooi weer al super was, zou je denken dat die drie weken wel genoeg moeten zijn. Al was daar wel alles kapot gereden natuurlijk.. Is een selectiewedstrijd voor ons dus hopelijk wordt het niet weer afgelast.

En dat herken ik wel haha! Als mijn instructrice moet springen met paardlief dan klopt mijn hart in mijn keel en bij mezelf heb ik nooit ergens last van.. Spannend, wel erg leuk dat je bijrijder dat doet/kan. :)

Urielle, beterschap met je dochtertje!
Cp, ik woon ook niet dichtbij genoeg en de mensen die ik ken ook niet. Maar is het bij jullie moeilijk om iemand te vinden? Hier in de omgeving staan ze te springen voor een paard!
Sjol, als het goed is wordt het mooi weer dit weekend dus is geen ijzers geen probleem. :)