Getup schreef:DiscoDipp schreef:.. Want tegenwoordig zijn ze nog te goed om 15 mijn te rijden om ergens les te geven schijnbaar
Als ik dit lees, zou ik de moeite ook niet doen![]()
Als je meerdere leerlingen op 1 plek hebt, vooral als ze op locatie komen, is dat natuurlijk handiger en verlies je geen tijd met heen en weer rijden....
Ja, 't is echt kkkkkoud ineens. Mij paarden stonden nog buiten s nachts, maar sinds eergisteren staan ze d nachts weer op stal.
Had laatst kampioenschap, waar niets lukte. Afgelopen weekend grote wedstrijd op 170 km van huis, en daar ging het best fijn en waren we nog 5e van de 25 . Was wel even goed voor de motivatie ( niet perse die klassering, wel t feit dat we fijne proeven konden rijden).
Ligt eraan wat je per half uur vraagt. Als ik 70,- moet betalen dan mag je die 15 min echt wel naar mij toe komen hoor.. Een half uur van jou tijd zou ongeveer 1,5 uur zijn als ik moet laden met de trailer. Is mijn tijd dan minder waard?
Ik ga er toch niet onderuit komen om ergens naar toe te gaan. Super zonde want ik heb gewoon een eb en vloed achter mijn huis liggen

Wij vandaag nog 2de in het L1 en 6de in het L2. Nina was echt ontzettend stout dus ik ben blij dat ik er nog iets uit heb kunnen halen. Wel direct 2 dikke winstpunten in het L2 dus ik ben tevreden