Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HarmanyL schreef:Je kan met een week startpas wel 2 proeven insturen.
caro29 schreef:Ik zal even zoeken.
Van de 3 video’s die ik heb bekeken al 2 af moeten keuren. Alle 2 op 3 punten
Tilmar schreef:caro29 schreef:Ik zal even zoeken.
Je snapt toch niet dat we nu nog af moeten keuren?
Heel vervelend.
Ik had ook een gekke vandaag. Volgens paspoort een bruin paard zonder aftekeningen en in de baan een paard met een wit sokje. Heb ik maar afgekeurd, als het toch klopt zal hij wel naar een andere jury gaan.
Tilmar schreef:caro29 schreef:Ik zal even zoeken.
Je snapt toch niet dat we nu nog af moeten keuren?
Heel vervelend.
Ik had ook een gekke vandaag. Volgens paspoort een bruin paard zonder aftekeningen en in de baan een paard met een wit sokje. Heb ik maar afgekeurd, als het toch klopt zal hij wel naar een andere jury gaan.
Marieke1495 schreef:Bij mijn bruine met wit sokje is het ook niet ingetekend, maar nooit op afgekeurd. Wie zou dat moeten intekenen?
leonie87 schreef:Ik zou kijken naar het levensnummer. Als dat wel overeenkomt, laten gaan.
asjemenou schreef:leonie87 schreef:Ik zou kijken naar het levensnummer. Als dat wel overeenkomt, laten gaan.
Maar dan kun je toch een willekeurig paard meenemen?
Levensnummer klopt wel als ze het paspoort laten zien wat bij het paard hoort wat ze ingeschreven hebben.
Maar of ze ook op dat zelfde paard zitten controleer je toch juist door de aftekeningen te controleren.
Ballard_L schreef:Ik heb gisteravond mijn punten binnengekregen van maandaglekker snel weer! Ik had een heel goed gevoel over deze proef, maar kreeg minder punten dan mijn vorige. Was dus een beetje teleurgesteld, maar toch wel weer een winstpunt erbij.
Ik had overigens de opmerking erbij: mooi ingevlochten, jammer dat je niet in wedstrijdtenue bent. Vinden de juryleden dat echt belangrijk? Ik reed L1 en ben eigenlijk wel blij dat ik me niet helemaal moet omkleden, omdat ik meerdere paarden rij. Maar als dat fijner/mooier/meer punten oplevert, ga ik me natuurlijk wel weer omkleden.
leonie87 schreef:asjemenou schreef:Maar dan kun je toch een willekeurig paard meenemen?
Levensnummer klopt wel als ze het paspoort laten zien wat bij het paard hoort wat ze ingeschreven hebben.
Maar of ze ook op dat zelfde paard zitten controleer je toch juist door de aftekeningen te controleren.
Ja oke das waar... maar dan moet je daar wel ook startkaart mee hebben natuurlijk.
Denk dat er nu meer controle is dan op gewoon concours.
Unleash schreef:Ballard_L schreef:Ik heb gisteravond mijn punten binnengekregen van maandaglekker snel weer! Ik had een heel goed gevoel over deze proef, maar kreeg minder punten dan mijn vorige. Was dus een beetje teleurgesteld, maar toch wel weer een winstpunt erbij.
Ik had overigens de opmerking erbij: mooi ingevlochten, jammer dat je niet in wedstrijdtenue bent. Vinden de juryleden dat echt belangrijk? Ik reed L1 en ben eigenlijk wel blij dat ik me niet helemaal moet omkleden, omdat ik meerdere paarden rij. Maar als dat fijner/mooier/meer punten oplevert, ga ik me natuurlijk wel weer omkleden.
Nou, ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb steeds netjes in wedstrijd tenue gereden en mijn paard altijd netjes knotten gemaakt voor de online proeven. Kreeg de laatste 2x dat in met wedstrijdkleding reed een 7 voor verzorging. Daarna 2x met normale kleding gereden kreeg ik 2x achter elkaar een 8. Dus zeg het maar... heb zelf nu dus het idee dat ik beter in ons normale kloffie kan gaan rijden dan alle moeite nemen voor wedstrijdtenue en zevens krijgen voor verzorging.