Ik kom ook weer eens onder mijn steen vandaan, ik dacht dat ik de afgelopen maanden nog wel had gereageerd, blijkt dat ik al niet heb gereageerd sinds mei

Afgelopen zomer enorm veel ups & downs gehad, we zijn vaak prima rondgekomen maar we hebben ook enorm veel dipjes gehad waar ik regelmatig de bodem uitprobeerde. Sinds ons zomerconcours op stal toch maar besloten om even terug te gaan naar de BB, puur om ons vertrouwen weer even back on track te krijgen..
Na die beslissing zijn we dan weer heel toevallig 2e geworden in Waddinxveen en hebben we dubbel nul rondjes gereden in Rotterdam, wat even relaxen allemaal wel niet kan doen haha.
Kale gaat heel goed nu, hij staat op 5(!!) kilo ruwvoer nu waar hij lekker op loopt en waardoor hij niet iedere keer na 20 minuten alweer leeg is. Ook is ie lekker aangekomen en zit hij top in zijn vel.
aangezien we over 9 dagen alweer een jaar samen zijn, vond ik het wel tijd voor een vergelijking met voor en na fotos!
Voor:

En na:

Van het weekend gaan wij weer twee keer BB90 starten, bij de Voornruiters eind deze maand hoop ik weer B te starten!!