Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus als ik op een ander paard af ga, ga het nog wel eens niet zoals het moet.MisticRider schreef:Ik start sinds kort met onze Bojengel, een 5 jarige van 185 hoog.
Nu kom ik dus net terug van wedstrijd met commentaar waarvan ik dus niks begrijp. De jury was de volgende klasse alweer aan het jureren dus ik had helaas niet de kans om te vragen wat ze bedoelde.
Ik heb een 4 gekregen voor arbeidsgalop rechts aanspringen met als commentaar "In zen"
Hij sprong in de goede (rechter) galop aan, kwam niet tegen de hand.... Naar mijn idee sprong hij aan zoals we altijd doen dus zou graag willen weten waar het mis ging vandaag.
Ik was me-ga nerveus. Niet normaal. Maar we hebben het toch voor de leuk even gedaan! 

gelukkig gaat het nu weer beter. Heel veel succes met je L2 debuut!
_helga_ schreef:Wij gaan zondag hopelijk onze laatste puntjes rijden.
En de week erna komt de osteopaat dus ben benieuwd wat die allemaal vind.
Ze heeft heel erg veel moeite met voor me rechter been aan de kant te gaan. Links loopt ze zo weg..
Dus even voor de zekerheid nakijken kan geen kwaad
_helga_ schreef:Ja hoop het ook!
Ga 15 januari schrijven mijn instructrice is jury en zei dat het echt heel interssant is om te weten waar een jury nu op let.
En hoe het beeld eruit ziet.
BulletjeBeer schreef:Voor het eerst in 5 jaar een wedstrijdje gereden begin deze maand... én voor het eerst KNHS en niet meer op mijn (geliefde) manegepony'tjes!
189,5 punten met een menpaard, joe!Ik was me-ga nerveus. Niet normaal. Maar we hebben het toch voor de leuk even gedaan!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Shelly21 schreef:Zo wij hebben weer 2 winstpunten erbij gereden. Strenge jury. Gaf de punten echt niet zomaar weg.
[ [url=m/d5vSkb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marietje35 schreef:Ik ben afgelopen weekend voor de 3e keer weggeweest. Hij bouwt nog zoveel spanning op![]()
Desondanks weer gewonnen met dikke punten. Ik mag zelfs al L starten, maar ik rij eerst de kampioenschappen nog even mee. Kan hij mooi ook even een beetje kilometers maken. Volgende wedstrijd staat pas begin januari weer.
karelien schreef:Onze wedstrijd van zaterdag ging wel goed. Paard was wel bij beide proeven een keer aan t bokken bij t aanspringen in galop. En de tweede proef reed ik zelf nog een keer de verkeerde kant op. Maar toch 192 en 199 punten en een 1e prijs!
Sanne96 schreef:Hier heb ik 10 december weer wedstrijd, ze gaat erg fijn de laatste weken. Daar ben ik echt blij mee, veel meer stukjes een fijne aanleuning. Ik heb van het weekend geprobeerd haar te scheren voor de 2e keer. maar na 1/4 van haar lijf begon ze te slaan. toen maar gestopt aangezien ze echt lelijk doetnu loopt ze er dus verschrikkelijk bij
. Als het over 2 weken niet is bijgetrokken bel ik even de DA want zo kan je er niet mee verschijnen op wedstrijd

Saaams schreef:Hier vandaag ook ons B debuut.
Zaterdag al gereden, teleurstellende proeven met 168,5 en 169,5 maar ik had enkel 4/5en op alles met als commentaar niet nageeflijk.
Vandaag een stuk fijner kunnen rijden met als resultaat 178,5 en 182
Dus officieel B+1 en nu weer heerlijk door trainen want we hebben genoeg valkuilen nog in de basis.
Merrr schreef:Oops ons L1 debuut was iets minder geslaagd...ze schrok 1x en we bleven er in hangen.. stond recht overeind...
Wilde afgroeten maar was al bijna klaar dus toch maar uitgereden...resultaat was 183 -6. 2e proef ons gelukkig herpakt en toen deed ze weer goed haar best
niet verwachte 203 punten en een 1e prijs
karelien schreef:Hier ondertussen een paar wedstrijden gereden in de B. Ons debuut ging niet echt geweldig was een en al spanning maar toch nog 175,5 en 184,5. De wedstrijd erna ging t al een stuk beter. 191,5 en 192,5. ( 4e en 5e prijs)de derde keer 199 pt en een 4e prijs. En onze wedstrijd van twee weken geleden ging echt fijn zonder enige spanning 202 en 203 pt twee keer een 2e prijs. Nu mogen we morgen weer twee proeven rijden.

Shelly21 schreef:Gisteren kwamen er nog mooie foto's online. Wil er eentje bestellen denk ik. Kan alleen niet kiezen, heb er nog wel meer op mijn Facebook maar dit is waar ik tussen twijfel. Ik weet het is nog niet perfect hoor.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Marietje35 schreef:Mijn debuut is super gegaan! Hij was braaf. Wel iets terug in het lopen, maar voor het beeld was het nog meer dan prima. Was dan ook 1e en 2e en 4 punten mee naar huis. Heel trots op mijn puppy!
_helga_ schreef:Vandaag weer wedstrijd gehad op vreemd terrein.
2keer 2de met 185 en 186,5 dus super tevreden!
[ [url=m/w0SjlX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iCJ8QV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd met je punten!