Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SophievdV schreef:Honingzalf schijnt echt goed te zijn.. veel sterkte.
LV19952 schreef:Honingzalf is inderdaad wel een goede! Zal het morgen met mijn DA even overleggen. Dankjewel! Het is een echte brokkepiloot maar zulke grote wond heeft ze nog nooit gehad.
Enzo_Ollie schreef:Morgen een oefencross, bedacht me van de week ineens dat dat ook wel lang galopperen is dus ben benieuwd hoe dood ik van het paard af kom
Pantykous schreef:Fly_high schreef:Merk dat mijn standaard wedstrijd faalangst weer een beetje aan gaat voor zondag, met alle varianten van "wat als mijn paard ineens niet meer zo fijn te rijden is als thuis help". Stom brein
Herkenbaar. M debuut was dramatisch, was ook een uur te laat. Enige voordeel is dat ik bij het lopen dacht, is dit echt 1.20? Had er in m'n hoofd een 1.60 parcours van gemaakt![]()
Kop is eraf in ieder geval, in oktober gaan we het nog 2 keer proberen.
Enzo_Ollie schreef:Ik sluit me bij iedereen aan over het lichtrijden: beter 2/3 goede pasjes en dat uitbouwendan zo'n heel proefje "net niet"![]()
Morgen een oefencross, bedacht me van de week ineens dat dat ook wel lang galopperen is dus ben benieuwd hoe dood ik van het paard af kom
DiscoDipp schreef:.. Want tegenwoordig zijn ze nog te goed om 15 mijn te rijden om ergens les te geven schijnbaar