Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Was wel heel blij dat je mee was, heb je eindelijk mijn Passiebloem in real life gezien.

Ach, de kop is eraf, en zo voor het eerst na bijna een jaar weer op pad, en ook nog zonder veulen, mag ik absoluut niet klagen. Nu met zn 3en weer wat ritme krijgen (en alle3 onze spanning kwijtraken), dan komt het wel weer goed. 

maar je doet weer mee en das t belangrijkst! En zo gek zijn de punten dan ook weer niet na jouw omschrijving
zoete foto ook
hele zomer heet en ik kies regen en onweer, hahaha.
Maar precies zoals je het zegt, het meedoen is belangrijker! Vorig jaar leek het even einde verhaal en nooit meer wedstrijden rijden. Dan is het nu zoooo genieten dat we wel op wedstrijd kunnen en redelijk op niveau zijn. Ben het stiekem toch wel meer gaan waarderen.
Leuke foto, lekker achterbeen!
Ik kijk naar Zevenaar, Bennekom, Lunteren, Woudenberg, Leusden, Ravenswaaij. Beetje alle kanten op. En jij?

ik lees ze meestal gewoon een keer en oefen/rij ze dan gewoon uit mijn hoofd
maar ik rij proefjes uit mijn hoofd. Op wedstrijd ook heel vaak. Heerlijk!
Gelukkig ken ik ze redelijk uit mn hoofd nu. Helemaal uit mn hoofd rijden durf ik niet aan.
Moet er tijdens wedstrijden echt meer aan gaan rijden en pony duidelijk maken dat ze ook dan voorwaarts moet blijven.

Noukie schreef:Ad, ik start nu meestal in de straal Bodegraven, Soest, Blaricum, hagestein. Dan is er eigenlijk al zat te rijden op 20min van stal ongeveer.
Maar Woudenberg is ook prima te doen.
Misschien een keer concours meeting doen, kunnen Peelie en Laura ook aansluiten
Ik mag morgen weer, ben heeeel benieuwd.

maar vriendje moet het ook leren haha. Maar ik weet je te vinden als ik een peptalk nodig heb.