Cheminee schreef:Hier voorlopig nog steeds pauze. Eerst paardje in een dip. Die is weer aardig op de rit. Nu lig ik met een longontsteking thuis![]()
Mooie foto goldie!!
En jammer van Mickey paljas.. jammer dat hij zo stout is
Oh bah, beterschap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vibabu schreef:https://youtu.be/WgPH44yhuas
Mijn rondje springen. We moeten nog even dooroefenen.... maar wel al een hele verbetering tov afgelopen april. Wat ook ons laatste parcouers is geweest trouwens
Cioccolato schreef:Waaaaat een mooie crossfotos!
Het is altijd goed om ruimte te hebben voor verbetering haha! Ik zeg ook altijd tegen mijn lessers (vaak beginnende mensen) als paardrijden zo makkelijk was, zouden veel meer mensen het doen.
En met elke stap in de goede richting moet je blij zijn
Wij zijn afgelopen weekend naar SGW de Bollert Brons geweest in Gelselaar. Wat vind ik die waterpartij altijd leuk zeg! Alleen bij de insprong zat ik niet in balans, ipv naar achter naar voren. Dus. Arme voorbenen van paard. Maar gelukkig kon zij m'n fout opvangen.
207 in de dressuur, helaas een balk met springen en 2 seconden buiten de tijd. Bospaden waren wat glad of heel mul dat je alle wortels zag. Dat vind ik altijd zoooo eng. Gelukkig is ze heel fijn te rijden in bos. Buitenbeentje verplaatsen en ze draait de goede wending al. En dan kom je vanuit het bos op open veld en dan gaat ineens het gas weer erop. Zo fijn gevoel.
Uiteindelijk een mooie 2e prijs.
Ik zal zo ook een fotootje spammen
gomir schreef:Bollert Brons is mooie wedstrijd! Krijg wel cross-kriebels van al jullie verhalen en mooie foto's
Mijn gupje is vandaag ster verklaard, zijn moeder weer een puntje dichter bij het preferentschap
Stond nog mooi te kijken, want was toch vrij springen bij ipv thuiskeuring voor exterieur. En had niet verwacht dat gup met zijn Z-klassering nog zou moeten vrij springen. Maar ze krijgen pas vrijstelling bij Z+6 en hij is Z+3 nu. Niet heel logisch aangezien merries met onvoldoende punten voor het vrijspringen bij M+5 (of een voldoende verrichting in de IBOP) alsnog ster worden. Maar gup mocht dus springen, lol dat hij had. En voor het publiek deed hij er nog even een extra schepje bovenop![]()
75 punten voor exterieur, 80 voor draf, galop en reflexen en 75 voor techniek en vermogen. Ruimschoots ster geworden dus!
Marijkeeee schreef:Super Gomir dat hij ster is geworden! maaruh M+5 dat ze dan nog ster kunnen worden? Dacht dat M+5 alleen telde bij een voorlopige keur merrie om dan keur of elite te worden, tenminste zo was dat bij Gucci.
Gup heeft mooie punten gekregen! ruimschoots ster echt top!