Klinkt lekker melis!
Elinask toch Gefeliciteerd!
Wij hadden woensdag weer voor het eerst les en ging echt heel fijn. We waren minder teruggevallen in oude gewoontes na de blessure als dat ik dacht en konden eigenlijk gewoon verder waar we vorig jaar geëindigd zijn. Niet qua oefeningen nog en kracht moet echt veel beter nog, maar meer hoe ze zichzelf houdt. Ze gaat bijvoorbeeld niet meer duiken aan de voorkant en dan rennen, maar blijft uit zichzelf al neer bergop en onder me waar we voor de blessure heel hard aan gewerkt hadden om die gewoonte eruit te krijgen bij moeilijke stukken. Wel nog even er vandoor geschoten, maar kreeg haar verder erg fijn aan het lopen. Over anderhalve week weer en dan is instructie weer paar weken weg. Maar dan kan ik in ieder geval weer even verder met het huiswerk.
En ze was heel blij verrast dat er echt niks te zien is aan het lopen. Geen enkele andere pas, niet stijver begonnen met dat been, echt niks. Terwijl ze hem toch half jaar ontlast heeft en er heftige artrose zit. Wisten we wel dat je er niks aan zag, maar even bevestiging van iemand die het slechte niet gezien heeft is ook fijn. De da ziet op de filmpjes niet de stukken waar je net begint en geen hele rit natuurlijk.
Ben wel bang dat ze voor het eerst in haar leven geschoren moet worden...
De benen doe ik altijd al op 2mm maar dat vind ik echt te kort voor het lijf, dus dat wordt 3mm. En dan kan het nog anderhalve maand weer groeien tot een redelijk normale vacht voor de rest van de winter.
Nu hopelijk lekker zo door opbouwen
Dus nog even ongeduldig afwachten haha