Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goldie schreef:In de cross 2 stops, een op een wittig hekje met de zon erop en op de waterbak, was een enge donkere bak. Zon stond precies op de eerste meter en de rest was super donker. Erg spannend dus! Snel even gekeken waar de vlaggen stonden en toen besloten eerst de waterbak aan de andere kant in te gaan
Goldie schreef:Hangt er vanaf hoe je dat doet, mag inderdaad als je maar geen vlaggen verkeerd passeert.
Ik heb je zien rijden, dacht nog hmm ziet er bekend uit maar kon het niet helemaal plaatsen
FCSA schreef:Laura wat zonde! Weer zo weigeren? Als je je trouwens afvraagt wie een paar weken terug in Ouderkerk heel enthousiast 'hoi' tegen je zei in de inrijbak, dat was ik
FCSA schreef:Goldie schreef:Hangt er vanaf hoe je dat doet, mag inderdaad als je maar geen vlaggen verkeerd passeert.
Ik heb je zien rijden, dacht nog hmm ziet er bekend uit maar kon het niet helemaal plaatsen
Haha leuk. Was het bij het inrijden voor de cross?
Dat van de waterbak ga ik onthouden. Je mag er dus gewoon langs en van alle kanten in, zolang je maar niet tussen de vlaggen door rijdt vanaf de verkeerde kant?
Pantykous schreef:Het ziet er ook fijn uit op de filmpjes, hele sympathieke amazone
Ik waag me gewoon niet meer aan de dressuur LauraMaar wel balen!
Evel was weer foutloos in het Z, die gaat echt boven verwachting.
Lithya schreef:Nann__ schreef:.Sorry! Qua springzadels kan ik je zeker niet helpen, heb zelf een Amerigo maar mijn paard heeft (gelukkig) geen gekke bouw.
Ben ik ook op uitgekomenKan niet wachten weer te kunnen gaan springen. Wil wel weer eens wat anders dan dressuur.
Goldie schreef:Gisteren SGW Lisse gehad.
In de ochtend was ik echt niet lekker. Vlechten moest ik een paar keer bij gaan zitten. Toch gegaan, kon meerijden met vibabu dus hoefde niet te rijden gelukkig
Dressuur mwa, springen simpel foutloos. In de cross 2 stops, een op een wittig hekje met de zon erop en op de waterbak, was een enge donkere bak. Zon stond precies op de eerste meter en de rest was super donker. Erg spannend dus! Snel even gekeken waar de vlaggen stonden en toen besloten eerst de waterbak aan de andere kant in te gaan
Verder top gesprongen onderweg, ze gaf veel vertrouwen. Als ik zelf wat fitter was geweest hadden we de stop op het hekje mogelijk niet gehad. Maargoed
[ [url=m/ShGp4o.jpg]Afbeelding[/url] ]
FCSA schreef:Yep, de dubbel stond op twee
Wij hebben heerlijk gereden in het L tot de een-na-laatste hindernis (het water). Daar gestrand met 3 weigeringen. Heel jammer! De rest van de cross ging super.
[ [url=m/PBe69u.jpg]Afbeelding[/url] ]
paljaslaura schreef:Jammer Frederique van de waterbak, wel hele toffe foto!
Hopelijk voel je je snel wat beter Goldie, ook een mooie foto!
Ach lekker rond is ook belangrijk vibabu.
Ik weer twee keer afgegroet met mick.. Gaan woensdag nog proberen in Bunschoten