Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ynskek schreef:Ik heb alleen 21 oktober staan momenteel...
Mijn relatie is net over wat betekend dat ik eigenlijk geen vervoer meer heb om met de trailer te kunnen rijden... Nu eerst maar heel hard sparen voor een eigen grotere auto...
Met welke auto's/ modellen hebben jullie goed of juist mindere ervaringen?
MyWishMax schreef:Ik heb september en oktober helemaal niks staan. November wel weer 1 als het goed is, daarna moet ik even kijken. Eerst in november maar eens 2 proeven starten en kijken of ik nog leef daarna.Als dat goed gaat, ga ik in het nieuwe jaar wel meer opzoeken.
Weet iemand van jullie of bij Mijn KNHS de promotie indicator ook klopt als je versneld mag promoveren? Als het goed is mag ik tot M2 versneld promoveren, maar zou fijn zijn als ik dat even kon controleren
MyWishMax schreef:Ik heb september en oktober helemaal niks staan. November wel weer 1 als het goed is, daarna moet ik even kijken. Eerst in november maar eens 2 proeven starten en kijken of ik nog leef daarna.Als dat goed gaat, ga ik in het nieuwe jaar wel meer opzoeken.
Weet iemand van jullie of bij Mijn KNHS de promotie indicator ook klopt als je versneld mag promoveren? Als het goed is mag ik tot M2 versneld promoveren, maar zou fijn zijn als ik dat even kon controleren
MerelV schreef:MyWishMax schreef:Ik heb september en oktober helemaal niks staan. November wel weer 1 als het goed is, daarna moet ik even kijken. Eerst in november maar eens 2 proeven starten en kijken of ik nog leef daarna.Als dat goed gaat, ga ik in het nieuwe jaar wel meer opzoeken.
Ik ben alleen nog stille meelezer hier, maar ik weet dat de promotie indicator geen rekening houdt met versneld mogen promoveren. Hij blijft aangeven dat je pas bij 10 wp mag promoveren.
Je kunt wel bij jouw inactieve startpassen kijken, als je volgens die sportstanden minimaal 2x M2 + winst bent geweest gaat het eigenlijk altijd goed.