Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:45

Bloos Je opgeven voor concours in Oosterwolde en er na het toegezonden worden van het programma er pas achter komen dat er twee Oosterwolde's zijn. Deze was in Friesland ipv bij Elburg... Kleine misrekening. Ben wel gegaan, was een machtig mooi concours. Alleen wel wat uit de richting. Haha!

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:49

Anne_GTI schreef:
Bloos Je opgeven voor concours in Oosterwolde en er na het toegezonden worden van het programma er pas achter komen dat er twee Oosterwolde's zijn. Deze was in Friesland ipv bij Elburg... Kleine misrekening. Ben wel gegaan, was een machtig mooi concours. Alleen wel wat uit de richting. Haha!

Hihi, ben vaker mensen in Oosterwolde Friesland tegengekomen, die dachten dat de wedstrijd in Oosterwolde bij Elburg was. Dus kleine troost dat je niet de enigste bent. Ach gut

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:22

Dat is natuurlijk een wel een klein beetje verwarrend Tong uitsteken

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:25

Of weet je wat ook grappig is??
Als je in de M2 zit, en je niet meer weet hoe je moet draven Haha! .

Oftewel, het 1e stuk was bijna alleen maar draf, en mijn pony bleef stug doorgalloperen, heer verzameld, keurig bij elkaar, alleen niet op het goede tijdstip Tong uitsteken .
Wilde je overgang naar draf maken?
ging ze stappen.
wilde je dan weer naar draf?
ging ze galloperen.

We hebben toen iig laten zien dat de overgangen galop-stap en stap-galop er goed opzaten Vork

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:16

haha Huilen van het lachen dat is ook echt onhandig Tong uitsteken

AtSeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:21

Toen ik met mijn paard voor het eerst buiten startte in het B was hij een beetje enthousiast bij het aanspringen in galop, hij bokt en landde met zijn achterbenen aan de andere kant van het hekje, op de een of andere maneir sprong hij ook weer terug zonder het hekje omver te lopen. Ik werd niet gediskwalificeerd, had tenslotte niet geheel de rijbaan verlaten...

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:48

k heb ooit zo'n stomme blunder gemaakt maar dat is wel wat jaartjes geleden..:

de pony waar mee ik een springwedstrijd buiten moest rijden had me er al 3 keer af gegooit op de zelfde plek... de vierde keer was ik het zat en liep gewoon de bak uit en liet die pony achter Tong uitsteken

Vergeef het me zelf nooit mensen hebben toen echt kunnen lachen Tong uitsteken en een pony moeten vangen die vrij rond liep Tong uitsteken

Wadi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:15

Ik lig bijna van mijn stoel met al die verhalen hier... Clown
Mijn bloopers:
-Vaak spullen vergeten(hoofdstel,onderlegger,cap,....)
-2 weken geleden:Jumping,prijsuitrijking:mevrouw wilt rozet aan mijn pony z'n hoofdstel hangen,begint die doodleuk met z'n hoofd tegen die mevrouw haar witte jas te schuren,jas was oppeens niet meer zo wit Clown . Daarna ereronde,begint die doodleuk te bokken als een halve gek(lag er bijna af)
-Verkeerd rijden bij een dressuurproefje

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:17

Niet door de finishlijn rijden terwijl ik de eerste van de ik-weet-niet-hoeveel deelnemers was die foutloos rond reed Vork Halverwege m'n barrage hadden ze het pas door en werd ik uitgebeld Boos!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:18

Ik had zondag nog een blooper....
Ik had springwedstrijd en mijn teugels zitten altijd aan mijn borsttuig met martingaal. En ik heb dus mijn hoofdstel zonder teugels meegenomen en het borsttuig vergeten...
Gelukkig had mijn schoonzusje, die ook mee startte, een extra hoofdstel en dus teugels bij zich, maar ik had dus geen martingaal...

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:22

Mijn blunder was op een net te moeilijk paard te gaan. De ene dag ging het goed de andere dag nog niet helemaal. Wedstrijd ging prima tot ik in galop mijn beugel verloor. Toen heb ik letterlijk 10 minuten in rengalop door de bak geraced (jong paardje) en bij elke bocht ging ik schuin en dan kon ik weer recht zitten. Toen na 10 minuten was ik moe en heb ik me laten vallen waarna ik nog 3 koprollen na maakte. Toen gewoon stug weer opgestapt alsof er niets gebeurd was en het hele publiek genegeerd haha.

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:29

- Eerste seizoen alle proeven in galop doen en in een hele harde draf.
- Pony schirkt gaat kei hard door alle ringen heen (aller eerste officele wedstrijd voor het beestje dus wou even laten zien dat zij er ook was denk ik)
- Pony last van wedstrijd stress gaat dus altijd op X tijdens het groeten staan plassen Vork

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:49

met een springwedstrijdje,ging hij richting de uitgang deed die man zo het hek open en daar ging die terug naar de vrachtwagen.
dan baal je echt zo erg.

daantjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:45

haha al die blooperss Haha! geweldig..!
ik heb een leuke van een vriendin van mij...
op een buiten wedstrijd 1 van haar eerste wedstrijdjes op een C ponytje al een hele tijd geleden tussen x en G halt houden en groeten gaat pony staan grazen Koe iedereen lag helemaal dubbel van het lachen.!!

Liefs_rachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:11

Ehm, mijn eerste springwedstrijd, uitgebeld op de 3e hindernis al Bloos!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:14

Bij het groomen in alle haast dwars door een ring heenlopen waar iemand met een proefje bezig was Clown

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:01

Uhm, bij mijn eerste buitenwedstrijd met een van mijn vorige paarden heb ik in totaal maarliefst 18 punten gehaald!! Huilen van het lachen
Ik ben niet verdergekomen dan het binnenkomen en het eerste rondje (en dat ging al met strubbelingen Huilen van het lachen ), toen weigerde mijn merrie verder te lopen.
Ik heb de wedstrijdsport maar opgegeven Huilen van het lachen . Is niks voor mij.

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:04

Uhmm ik ben een keer mijn hoofdstel (!) vergeten, had ik nog kunnen lenen van een vriendin Lachen
En een keer mijn cap (!) vergeten Tong uitsteken
Op het losrijdterrein aan iedereen vragen of ik zijn/haar cap mocht lenen, uiteindelijk mocht ik een cap lenen van een meisje Lachen
Was ik heel blij mee, alleen die cap was helemaal nat van het zweet.. Brr echt vies! Tong uitsteken Maarja toch maar mijn proefje ermee gereden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:27

Wel mijn schrijversfouten. Ik werd gevraagd om te schrijven, naja ik dacht oke leuk Lachen
stond ik ineens bij een M wedstrijd of Z ofzo te schrijven, ik wist niet eens hoe je appuileren schreef ( Nu nog niet ) en al die moeilijke wooorden Clown wat een spelfouten zullen erop staan Nagelbijten / Gniffelen

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:32

Ik heb die nog niet echt gehad... alleen wel 1 keer Clown

toen moest ik springen en was mn eerst wedstrijd op mn nieuwe pony, deed met 2 ponys mee..
eerst emor dan japt..
ik kom die ring in en ik zeg : Hallo! corella haast met japt..

Jury kende mij (en mn ponys) hij zegt: Japt? dan moet je snel je andere pony halen Clown want nu ben je met emor..

Oepsss.... ik bedoel emor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:44

Haha Ik weet nog een.
ik ging meedoen aan een springwedstrijd. En iedereen riep je moet groeten. Dus ik zo WAARR???? Zij zeiden: Bij het juryhokje. Dus ik sta bijna in het juryhokje. HIEER?? Dus hun weer roepen: Ja en nu groeten, ik zo HOEE?? Zij riepen: Net als bij dressuur.

Nagelbijten / Gniffelen Overigens bij hindernis 1 uitgebeld. Die doos, bij inspringen alles, bij echte proefje niet, daarna weer buiten nog wat gesprongen, springt ze weer alles Nagelbijten / Gniffelen

inge_0rland0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:53

Liefs_rachel schreef:

ik op de 4e
ook al had dat een reden, toch schaam je je dan wel een beetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:38

inge_0rland0 schreef:
Liefs_rachel schreef:

ik op de 4e
ook al had dat een reden, toch schaam je je dan wel een beetje

Nou beter dan op de eerste hindernis uitgebeld worden zoals ik Nagelbijten / Gniffelen

wematje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:35

Uhh 2 keer in dezelfde proef met afwenden de verkeerde hand opgaan Bloos!
Is me met autorijlessen ook een aantal keer gebeurt Huilen van het lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:37

De verkeerde proef voorlezen als lezer Bloos
die dag was besloten dat er maar 1 proef gereden zou worden ipv 2, in verband met het slechte weer.
Ik las uiteraard de andere proef voor Clown
Gelukkig mocht ze overrijden en heeft het geen punten gekost.