Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Jeetje wat een bitterheid klinkt daar uit je verhaal..
Nogmaals de organisaties MOGEN het inschrijfgeld omhoog brengen.
Ze MOETEN niks.
En het ligt aan de organistaie of ze rond kunnen komen met het inschrijfgeld...
En ik ben geen grote amzaone of wat dan ook, en geef toch mijn kinderen de kans, door dan maar minder wedstrijden te rijden.
Fitzroy schreef:Volgens mij kun je als individueel lid niet naar een regiovergadering en heb je al helemaal geen stemrecht. Daar heb je het bestuur van je vereniging voor.
Gaat de km-vergoeding van juryleden ook omhoog? Dat zou met de huidige brandstofprijzen ook geen overbodige luxe zijn.
PERENBOOMPIE schreef:Ik ben uit de tijd dat je nog bijna gratis wedstrijden kon en mocht rijden.
Bitterheid kan ik het niet noemen dit is realiteit is iets anders,maar ik weet niet hoelang jij al in de sport zit maar ik kan me nog herinneren dat ik 3.50GULDEN betaalde voor mijn eerste wedstrijdje met pony,en nu zit je al aan de 10euro dus 22GULDEN PER PROEFJE!!En dan nog maar niet tespreken over de rest van de tarieven dat jaarlijks omhoog gaat zoals coupons,startkaart en contributie van de verenigingen.
Ook heb ik in het bestuur van een vereniging gezeten en het geld wat daar in de kas zat was toch ruim voldoende.
Ook de kas van de KNHS zal ruim voldoende zijn en waar dat geld allemaal ingestoken wordt???
Omdat de verenigingen ook meer aan het KNHS zullen moeten gaan afdragen zodat die kas nog groter wordt zullen ze heus wel naar de 10euro gaan want hun kas moet ook gespekt blijven.
Maar ja kan altijd nog kiezen om te stoppen met jureren en wedstrijdrijden,scheelt een hoop geld en tijd!Denk dat er toch meer mensen dat zullen gaan doen,en met minder leden zal alles nog wel duurder moeten gaan worden.
Jen_Elegance schreef:Weet niet op dit al ergens staat, MAAR WE KUNNEN ER IETS TEGEN DOEN
Op deze link; http://www.axci.nl/?ln=ned&id=160 kun je de petitie tekenen tegen de maatregel startgeld van 7,50 naar 10 euro! (rechtsboven staat ''deze petitie tekenen'')
Iedereen DOEN dus!!!!!
Liezel1 schreef:jeetje, 10 euro!!
Mazzelaars!!!
in de ijslanderwereld betaal je al snel €20 inschrijfgeld.
Dit zijn soms ook nog meerdaagse wedstrijden, waarin je 2 proeven rijdt, je paard moet op een prikweitje en je betaald zelf ook camping kosten.
sommetje van Wedstrijden Zuid:
2x €20 voor de proeven = €40
2x overnachting €3 = €6
2x prikwei €5 = €10
totaal: = €56