Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:45

ChiC_ schreef:
Ik weet niet hoelang jullie al op je startkaart wachten, ik heb hem namelijk in November al aangevraagd en hij is er nogsteeds niet. Aangezien ik de 20e ga starten hoop ik dat hij er dan toch wel is...
Bij mij dus precies het zelfde!

Als ik geen startkaart heb, en geen coupons, en ook nog geen combinatienummer, omdat de vereniging mij blijkbaar nog niet heeft aangemeld bij de KNHS, dan heb ik toch zowieso niets aan blanco startcoupons...? toch?
Maandag maar weer eens bellen...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:49

combinatienummer krijg je van de KNHS, niet van je vereniging. je kan gewoon met blanco startcoupons starten, ik mocht ook met blanco starten en ik had geen combinatienummer.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:49

Oké, dan is er dus nog hoop! Haha! Haha!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:24

Dat is dus alleen érg duur, onze vereniging heeft het nu voor elkaar dat we gratis blanco coupons krijgen

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:33

Ik heb gister twee startcoupons ontvangen van de KNHS met de hand ingevuld en een stempel + handtekening van de medewerker. En hier hoef ik echt niet voor te betalen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:34

Hoe zit het met de gewone startcoupons? Komen die wel na ong twee weken thuis?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:17

Als ik blanco startcoupons kan krijgen, ga ik daar niet voor betalen. Als ik er wel voor moet betalen (16euro per stuk...?) ga ik dus deze maand gewoon niet starten, helaas pindakaas! Verdrietig

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:32

Heb net (na een kwartier in de wacht te hebben gestaan Clown) met de knhs gesproken. Uitgelegd dat ik eind november al mijn aanvraag ingediend had en hoe het er nu voorstond. Ben netjes geholpen, ze gaan me woensdag terugbellen want ik was kennelijk nog niet doorgevoerd in het nieuwe systeem. Als ze het niet op tijd redden krijg ik blanco startcoupons toegestuurd voor dit weekend, waarvan ik aanneem dat ze vergoed worden.

Moet heel eerlijk zeggen, vind dat ze het netjes aanpakken. (tot nu toe, nog even afwachten of ze het waarmaken natuurlijk Knipoog ) Ik hoop toch dat ik hem zo snel mogelijk binnenkrijg, ik neem aan dat ze geen zin hebben om voor 3 wedstrijden blanco coupons te leveren. Nja, des te meer reden voor hen om er vaart achter te zetten Nagelbijten / Gniffelen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:56

Ik heb ook na een 10minuutjes wachten weer iemand gesproken. en.. ik krijg ook blanco startcoupons! Go jij! Go jij!
Niet zo snel juichen, ik heb ze nog niet binnen...
maar ook ik word van de week teruggebeld. Ik heb mijn aanvraag al begin november ingediend.. dus het word wel tijd. Mijn eerste wedstrijd staat voor de 21ste op de agenda.... Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:35

zo nou alvast gefeliciteerd allemaal!

@Dabo: de 21 is bij mij ook mijn eerste wedstrijd, ben benieuwd Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:27

Ze hebben weer iets nieuws bedacht:
Nu moet er bij de fax ook nog eens een mutatieformulier bij zitten. Ik woon een eind weg van het secretariaat van de vereniging en vraag altijd zelf per fax de startkaart aan. Al jaren op dezelfde manier en al jaren geen probleem. Zelfs bij de startkaart van eerder in dit topic (oktober dus) was het geen probleem. Nu moet er ineens een mutatieformulier bij. De rest hebben ze allemaal in goede orde ontvangen..... Krijg zo langzamerhand de indruk dat men daar in Ermelo steeds nieuwe verzinseltjes hebben om de startkaarten maar niet uit te geven.... Getsie kan ik anderhalf uur gaan rijden om een mutatieformulier op te halen en die vervolgens nog eens faxen...... Huilen Ziek
Ik wordt er wel een beetje moe van Gaaaap

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:47

oversized schreef:
Nu moet er bij de fax ook nog eens een mutatieformulier bij zitten. Ik woon een eind weg van het secretariaat van de vereniging en vraag altijd zelf per fax de startkaart aan. Al jaren op dezelfde manier en al jaren geen probleem. Zelfs bij de startkaart van eerder in dit topic (oktober dus) was het geen probleem. Nu moet er ineens een mutatieformulier bij. De rest hebben ze allemaal in goede orde ontvangen..... Krijg zo langzamerhand de indruk dat men daar in Ermelo steeds nieuwe verzinseltjes hebben om de startkaarten maar niet uit te geven.... Getsie kan ik anderhalf uur gaan rijden om een mutatieformulier op te halen en die vervolgens nog eens faxen...... Huilen Ziek

Zit dat secretariaat onder de grote rivieren, aan de westkant van de afsluitdijk, of op Schiermonnikoog? Bloos!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:00

oversized schreef:

Oversized, gaat het gewoon om het mutatieformulier startkaartaanvraag? Die heb ik hier gescand op de pc staan, dus als je wilt, stuur me een PM en ik mail hem je door. Ff in een tekenprogramma de naam van mijn vereniging wissen, zelf invullen en doorfaxen/mailen aan je vereniging, dan ben jij er ook weer vanaf.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:30

nee, daar ga je toch geen anderhalf uur voor rijden? Kun je ze anders niet ff bellen dat ze hem naar je opsturen..?
Vervelend! Jouw gegevens zijn toch al bekend bij ze, waarom dan weer een mutatieformulier...? Vaag!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:07

Nou... met alle papieren en kopien is mijn aanvraag vandaag verstuurd...
Nou maar hopen dat ik 11 februari haal Scheve mond

xxx

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:30

CGJ12 schreef:
Zit dat secretariaat onder de grote rivieren, aan de westkant van de afsluitdijk, of op Schiermonnikoog? Bloos!

Heen en terug is voor mij nog altijd 2 x drie kwartier rijden hoor.... niet zo overdrijven CGJ!! Ik baal er al zo ontzettend van!! grrrr Boos! trouwens al was het vijf minuten dan nog waar halen ze deze onzin nu weer vandaan?? Vreemd dat het bij de andere startkaart nog niet nodig was en nu wel... we zijn een maand verder kom op zeg!!
Laatst bijgewerkt door Vonkie2009 op 08-01-07 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:34

Dabo schreef:
nee, daar ga je toch geen anderhalf uur voor rijden? Kun je ze anders niet ff bellen dat ze hem naar je opsturen..?
Vervelend! Jouw gegevens zijn toch al bekend bij ze, waarom dan weer een mutatieformulier...? Vaag!

Ja als jij het nog begrijpt, begrijp ik het ook allemaal nog.... het gaat allemaal erg lekker daar in Ermelo. Ik vermoed dat er teveel mensen werken die geen ene moer te maken hebben met paarden en de sport en dus helemaal niet begrijpen waar ze mee bezig zijn. Alleen gegevens invoeren in de computer en vooral niet denken.... maar let wel dit zijn alleen vermoedens hoor. Zou niet weten wat er anders aan de hand is daar. Als dit een voorbode is voor de rest van het jaar en de jaren hierna dan heb ik er een zwaar hoofd in Huilen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:55

Vertel mij wat.. Ik ben al bezig vanaf begin november.. (ik begrijp dat je niet alles gelezen hebt hoor, mijn verhaal staat ook verspreid in dit topic, en ik ben het met je eens, de een weet niet waar de ander mee bezig is en andersom) Verdrietig

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:06

ik hoop dat het allemaal nog gaat lukken en liefst zsm natuurlijk

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:49

oversized schreef:
Vreemd dat het bij de andere startkaart nog niet nodig was en nu wel... we zijn een maand verder kom op zeg!!

En het grappige is nog dat het bij de aanvraag van mijn startkaart (die tegelijk met jouw eerste is aangevraagd ongeveer) het ook al wel nodig was! Vork Weer lekker consistent dus Clown
Enfin, de scan is onderweg dus dan kun je verder met het bureaucratisch geneuzel van de KNHS.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:16

Het is nog erger dan een soap zeg! Bloos!

Kunnen ze daar op de afdelingen in Ermelo niet een aantal camera's hangen? Ben wel benieuwd wat zich daar dagelijks afspeelt.

@Marleen, geloof je hetzelf?

Succes iedereen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:10

Ik was op zich best tevreden. Mijn startkaart heb k begin december aangevraagd, nog voor de kerst was hij er. Oké, niet zoals ik hem wilde (want ik wil bij de paarden starten, maar ze hadden ons ingeschreven als ponycombinatie). Gelijk teruggestuurd, en vorige week kwam hij weer binnen, dit keer wel goed. Lachen

Gelukkig voor ze, want ik heb zaterdag wedstrijd, en als mijn startkaart er nog niet was, had ik niet mee kunnen rijden..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:13

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ik heb de 2 blanco startcoupons binnen!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Alleen mijn naam staat erop, ik neem aan dat de rest nog wel volledig ingevuld moet worden Haha!
Ik kan in elk geval volgende week starten! Haha!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:23

ranna schreef:
@Marleen, geloof je hetzelf?

Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig Bloos

Pooooooositief blijven dat helpt misschien Ja Schijnheilig

xxx

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:23

Leuk Dabo Go jij! Go jij!