ChiC_ schreef:Bij mij dus precies het zelfde!Ik weet niet hoelang jullie al op je startkaart wachten, ik heb hem namelijk in November al aangevraagd en hij is er nogsteeds niet. Aangezien ik de 20e ga starten hoop ik dat hij er dan toch wel is...
Als ik geen startkaart heb, en geen coupons, en ook nog geen combinatienummer, omdat de vereniging mij blijkbaar nog niet heeft aangemeld bij de KNHS, dan heb ik toch zowieso niets aan blanco startcoupons...? toch?
Maandag maar weer eens bellen...
) met de knhs gesproken. Uitgelegd dat ik eind november al mijn aanvraag ingediend had en hoe het er nu voorstond. Ben netjes geholpen, ze gaan me woensdag terugbellen want ik was kennelijk nog niet doorgevoerd in het nieuwe systeem. Als ze het niet op tijd redden krijg ik blanco startcoupons toegestuurd voor dit weekend, waarvan ik aanneem dat ze vergoed worden.
) Ik hoop toch dat ik hem zo snel mogelijk binnenkrijg, ik neem aan dat ze geen zin hebben om voor 3 wedstrijden blanco coupons te leveren. Nja, des te meer reden voor hen om er vaart achter te zetten

trouwens al was het vijf minuten dan nog waar halen ze deze onzin nu weer vandaan?? Vreemd dat het bij de andere startkaart nog niet nodig was en nu wel... we zijn een maand verder kom op zeg!!
Weer lekker consistent dus