Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Sydney2005 schreef:ja, maar volgens mijn instructrice was het ook een moeilijk paard... Maar waar ze met inrijden mee bezig was had volgens mij weinig met lastig te maken...
Ik heb het paard in het verleden onder iemand anders een stuk fijner zien lopen...
Wollie schreef:En lastig is ze echt niet te noemen... Je moet echter wel snel zijn met proppen draaien in haar achterbenen
Bayazo schreef:Wollie schreef:En lastig is ze echt niet te noemen... Je moet echter wel snel zijn met proppen draaien in haar achterbenen
Draai ze dan ook gewoon ik de achterijzers !
DAAHN_ schreef:En onder wie heeft Restless eerder gelopen dan alsk vragen mag?
DAAHN_ schreef:Nou ; k vind Loes super rijden![]()
Maar Ok; menings verschillen
enneu ; k vind t super van dr dat ze 3e geworden is![]()
Restless is Ook echt geen automaat
grandeur schreef:Gefeliciteerd met het behalen van de titel, happyjoyce en CGJ12 !!
Sydney2005 schreef:HappyJoyce gefeliciteerd!!!![]()
Gerrie schreef:Ook van mij de felicitaties aan de Kampioenen;CJG met Radetzky en Happyjoyce met Umcalsum(hoe komt ie aan die naam?)!
dolca schreef:ik wil de regio, wedstrijdcommissie en alle vrijwilligers bedanken die zo'n kampioenschap hebben neergezet. tijdschema, prijsuitreikingen het liep exact op tijd. allemaal bedankt en tot volgend jaar
Sydney2005 schreef:Feliciteer je nu jezelf???![]()
Sydney2005 schreef:Vond wel dat het dit jaar allemaal veel beter voor elkaar was dan afgelopen jaar! Prijsuitreikingen niet te massaal, geen lange wachttijden voor iedereen en alles liep prima volgens schema idd!