Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aimee schreef:hoera schreef:Lijkt me dat niemand daar iets van wil leren!!!
Helaas, ik zie toch dat veel mensen liever de 'makkelijke' weg kiezen. Zowel in de zin van "ik leer liever rukken en plukken dan hoef ik niet de eindeloze weg in slaan van het gevoel leren ontwikkelen" als "ik ga liever naar een instructeur die zegt dat ik het fantastisch doe dan iemand waarvan ik echt wat leer".
runningkawa schreef:Popcorn weer terug in de kast
Pipo schreef:Daarnaast is het zo, dat ik met veel Z springpaarden zo een M dressuurproef in durf te sturen en ook zo arrogant durf te zijn om te beweren dat ik daar winst mee rijdt. Echter durf ik niet met ieder Z dressuurpaard een M parcours in te rijden, sterker nog..........ik ken geeneen Z dressuurpaard waar ik dat mee durf.
Springpaarden zijn beter gereden, beter afgericht enz enz. Dat is een stelling die ik zeker durf in te nemen. Uitzonderingen daargelaten.
VValar schreef:Dat (dressuur)ruiters geen lef zouden hebben en dingen niet voorwaarts durfen/weten op te lossen, zegt echt meer over het slechte niveau die deze ruiters dan bezitten dan over een evt. discussiepunt om dressuurruiters maar te laten springen.
Pipo schreef:Mijn stelling is dat iedere dressuurruiter een B parcours zou moeten kunnen springen. L is ook nog denkbaar, maar de verschillen per regio zijn heel groot.
Pipo schreef:Springpaarden zijn beter gereden, beter afgericht enz enz. Dat is een stelling die ik zeker durf in te nemen. Uitzonderingen daargelaten.
Margreet schreef:Mijn 1e les was ook 1 balk op de grond en die had ik nog het liefst ingegraven ook![]()
Cinzano schreef:Zou Aimee geklaagd hebben?? Kinderachtig!