Kan iemand even snel antwoorden please

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjette schreef:ff een hele domme vraag, maar hoe is de kur afgelope die was toch vandaag? staan anky en edward nog steeds 1 en 2? k was t allemaal een btje vergete
conny14 schreef:ja...dezelfde vraag voor mij...enne wie is er zo gek om vannacht om 6 uur ook achter de computer te zitten voor edward en anky?? Ik en stefany (steffiej @ bokt) wel:p
Krato schreef:conny14 schreef:ja...dezelfde vraag voor mij...enne wie is er zo gek om vannacht om 6 uur ook achter de computer te zitten voor edward en anky?? Ik en stefany (steffiej @ bokt) wel:p
Haha, ik ook wel hor
conny14 schreef:ja...dezelfde vraag voor mij...enne wie is er zo gek om vannacht om 6 uur ook achter de computer te zitten voor edward en anky?? Ik en stefany (steffiej @ bokt) wel:p
Sullie97 schreef:Weet echt niemand op welke zender het uitgezonden wordt, 'k zou het zo graag willen zien.
Krato schreef:Sullie97 schreef:Weet echt niemand op welke zender het uitgezonden wordt, 'k zou het zo graag willen zien.
Kwil t ook zoooo graag zien! Ben dr hard naar op zoek...
Ragne schreef:Morgenmiddag in de zondaguitzending van Studio Sport: een samenvatting van de wereldbeker dressuur. Ik denk pas ná het voetbaloverzicht, dus vanaf 13 uur. Maar er is ook wielrennen (luik-bastenaken-luik) dus het zou ook best eens later kunnen zijn.
Heel misschien maandag nog wat over het springen, maar waarschijnlijk niets omdat er geen NL-ers bijzitten.
Op eurosport is op woensdagavond 4 mei een uitzending over de WB dressuur en as woensdag waarschijnlijk over het springen. Voor springen zou ik de Duitse zenders in de gaten houden, aangezien de duiters het goed doen.
Verder zou ik zeggen, bekijk de site van NBC eens, misschien staat daar nog wat op. Zij verzorgen tenslotte de registratie van de WB.
Vannacht in Las Vegas de kür!
Kimble schreef:Ik heb nu studio sport aan staan, maar ze geven niet eens aan dat ze het uitzenden!!!
Ragne schreef:Mensen! het wordt niet live uitgezonden! ook niet op internet. Slechts de resultaten zijn live te volgen. De uitzendingen heb ik een pagina terug al beschreven:Ragne schreef:Morgenmiddag in de zondaguitzending van Studio Sport: een samenvatting van de wereldbeker dressuur. Ik denk pas ná het voetbaloverzicht, dus vanaf 13 uur. Maar er is ook wielrennen (luik-bastenaken-luik) dus het zou ook best eens later kunnen zijn.
Heel misschien maandag nog wat over het springen, maar waarschijnlijk niets omdat er geen NL-ers bijzitten.
Op eurosport is op woensdagavond 4 mei een uitzending over de WB dressuur en as woensdag waarschijnlijk over het springen. Voor springen zou ik de Duitse zenders in de gaten houden, aangezien de duiters het goed doen.
Verder zou ik zeggen, bekijk de site van NBC eens, misschien staat daar nog wat op. Zij verzorgen tenslotte de registratie van de WB.
Vannacht in Las Vegas de kür!
Ik heb nog geprobeerd om wat te vinden op de site van NBC-sports, maar helaas, niets over dressuur/springen!
tot vannacht allemaal!![]()
Citaat:THE LION KING Pas de Deux!!!
Krato schreef:Weet jij misschien al waar de kur te bekijken is..?