Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Palermo schreef:Ik was ook op de Overijsselse in het Z1![]()
Ik doe in Almelo trouwens ook mee in de Z1 op vrijdag en zaterdag bij de pony's (2 pony's)![]()
Wie nog meer???
melisjuh schreef:ja dat heb ik gedaan.. maar dan w8 ik wel tot ze op startlijsten.nl staan
kadans16 schreef:Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog 19 dagen tot de paardendagen
Als het nu super fijn weer wordt dan kan mijn week niet meer stuk.En ruiterbal wordt dit jaar FEESTEN!!!
Nu nog hopen dat niet alleen heel boerenalmelo aanwezig is, liever een paar knappe springruiters
sjaantje schreef:
Hoe heet jij? Ik heb namelijk vaak tegen je gereden, geloof ik
nicole0180 schreef:kadans16 schreef:Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog 19 dagen tot de paardendagen
Als het nu super fijn weer wordt dan kan mijn week niet meer stuk.En ruiterbal wordt dit jaar FEESTEN!!!
Nu nog hopen dat niet alleen heel boerenalmelo aanwezig is, liever een paar knappe springruiters
ja ruiterbal heb k ook zkr zin inen er zullen vast wel knappe springruiters zijn !
Palermo schreef:sjaantje schreef:
Hoe heet jij? Ik heb namelijk vaak tegen je gereden, geloof ik
Ik ben Tineke Eppink, maar ik denk dat je tegen mijn zus hebt geredenDorien... Zij reed tot het eind van de zomervakantie nog met Minerva in de Z2
kadans16 schreef:Dennis kuipers was dr vorig jaar ook, en heb je die hoefsmid gezien van toen wooooooooooooooooooooowdie was echt hot!
En die jongen die vrijdag bij t secretariaat Bij de Z ringen zat! Aaaaah echt te knap! haha
kadans16 schreef:Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog 19 dagen tot de paardendagen
nicole0180 schreef:kadans16 schreef:Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog 19 dagen tot de paardendagen
ja ruiterbal heb k ook zkr zin inen er zullen vast wel knappe springruiters zijn !
LiSSy schreef:waarschijnlijk hebben jullie het over de smid grunwalddie is idd mooi, maar is niet zo'n schatje. maar voor een avondje zal het wel geen kwaad kunnen. er staat iig genoeg vrachtwagens waar je ff in kan
tam20 schreef:Jullie vergeten helemaal Henkie.. dat is pas een mooie jongen!!
En Harold is ook een moppie!
De hoefsmid vond ik eerst niet zo lief, zag dat hij een paard een schop gaf en zei dat als ie dat bij mijn paard zou doen ik hem een schop zou geven![]()
S'avonds kwam ie naar me toe en vertelde dat dat paard altijd zo vervelend was en bleek ie opzich wel aardig haha..
Mensen ik heb er zo'n zin in.. Wij zitten ook weer op de camping.. Wil nu wel eens wat meerdere bokkers ontmoeten
vinci schreef:bedoelen jullie henk Smit??