Nu vond ik het hele prijsuitreiking verhaal een belachelijk verhaal. De L1 kampioen, zoals gehuldigd, bleek later niet de kampioen te zijn. De jury had de punten op de verkeerde coupon ingevuld en de terechte winnaar (uit de buurt van Assen, ik weet haar naam zo niet) kreeg later na de tijd alsnog haar kampioenslint omgehangen, in de KANTINE.
Ina dacht net van Yes ik ben kampioen, oh nee... foutje bedankt.. Na aflloop in de kantine kwam de Drentsche bond nog wel even haar verkeerd geinde envelopje halen, een excuses voor het ongemak ho maar! Kwam er nog wel een mevrouw terug met Ina haar prijzengeld met de opmerking; nu heb je wel 20 Euro meer.... ehhh sorry mevrouw ik had het envelopje in mijn hand van de prijswinnaar.....
Ik vond dat Threa terecht gewonnen heeft, maar de manier waarop de bond ermee omgaat ,vind ik ronduit belachelijk. het minste wat je kunt doen is je excuses maken naar de desbetreffende ruiter. Nu ben ik ook een diehard Ina fan, dus misschien komt het voor een ander wat minder banketstaaf over

En wat te denken van het prijzengeld an sich. Nummer 6 in de Mi had welgeteld 10 Euries... lekker bedrag, helemaal als je bedenkt dat je uit 2 groepen van meer dan 20 ruiters bent geselecteerd! Doe er nog maar een rondje in voor mij

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Katja zover is teruggevallen in de M1. Het leek me namelijk zo klaar als een klontje dat ze zou winnen, maar ze eindigde ergens in de achterhoede!