Drentse Indoor Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wollie

Re: Drentse Indoor Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 04:49

Ik stond ook langs de bak bij de kantine, maar het was er toch echt maar 1 die op de bakrand sloeg... Slechte bedoelingen? Echt niet, iets over enthousiaste persoon, die dit uiteraard niet had voorzien en ook never nooit niet had bedoeld...By the way, it wasn't me...En stop in vredesnaam ook niet zoveel paarden bij elkaar in... En tijdens de ereronde, die helemaal stil was werd er nog net zo maf gedaan als daarvoor..

Nu vond ik het hele prijsuitreiking verhaal een belachelijk verhaal. De L1 kampioen, zoals gehuldigd, bleek later niet de kampioen te zijn. De jury had de punten op de verkeerde coupon ingevuld en de terechte winnaar (uit de buurt van Assen, ik weet haar naam zo niet) kreeg later na de tijd alsnog haar kampioenslint omgehangen, in de KANTINE.

Ina dacht net van Yes ik ben kampioen, oh nee... foutje bedankt.. Na aflloop in de kantine kwam de Drentsche bond nog wel even haar verkeerd geinde envelopje halen, een excuses voor het ongemak ho maar! Kwam er nog wel een mevrouw terug met Ina haar prijzengeld met de opmerking; nu heb je wel 20 Euro meer.... ehhh sorry mevrouw ik had het envelopje in mijn hand van de prijswinnaar.....

Ik vond dat Threa terecht gewonnen heeft, maar de manier waarop de bond ermee omgaat ,vind ik ronduit belachelijk. het minste wat je kunt doen is je excuses maken naar de desbetreffende ruiter. Nu ben ik ook een diehard Ina fan, dus misschien komt het voor een ander wat minder banketstaaf over Knipoog

En wat te denken van het prijzengeld an sich. Nummer 6 in de Mi had welgeteld 10 Euries... lekker bedrag, helemaal als je bedenkt dat je uit 2 groepen van meer dan 20 ruiters bent geselecteerd! Doe er nog maar een rondje in voor mij Haha!

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Katja zover is teruggevallen in de M1. Het leek me namelijk zo klaar als een klontje dat ze zou winnen, maar ze eindigde ergens in de achterhoede!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 09:03

CGJ12 schreef:
Ooit gehoord van sociale dwang.......... of meerdere- ondergeschikte situaties.?

Als ruiter sta je met lege handen als het Bestuur het gewoon eist.

Maar voor de duidelijkheid.
Ik heb ervaring zat met dit soort dingen. Ik heb een heel gemakkelijk paard, maar ik was ECHT NIET met mijn paard die baan ingegaan. Zelfs niet zonder paard........
Blijkbaar dachten er meer zo over.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het inrijden daar veilig verliep. Moet ongelooflijk druk geweest zijn in die bak. Paarden en pony's, alles door elkaar........ (en dan zeker die twee deuren nog gewoon in het scharnier de bak inhangend................ )
Dit soort evenementen moet je gewoon organiseren over minimaal 8 volledige weekenden......... maar niemand luistert........... ze lezen alleen stiekem mee............

bestuur kan eisen maar zoals jij zelf ook al aangeeft 'IK WAS NIET DE BAK IN GEGAAN MET PAARD'. Ik dus ook niet. Voor geen rooie cent. En als het bestuur dat niet leuk vindt, so be it. Maar!!!! Er was wel een vette brief richting KNHS gegaan, eventueel met de opnames die ik dan expres per ongeluk van het evenement gemaakt had. Het bestuur had wat mij betreft de pot op gekunnen.

Heb zelf geen pony's gezien maar wa tje zegt over die bak en die deuren is waar. Persoonlijk ben ik het met je eens dat dit hele gebeuren anders geconstrueerd had gemoeten.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 09:06

CGJ12 schreef:
OK dan!
Dat is dan pure winst voor iedereen! Werd tijd.

Nope, mijn voorkeur ging 100% uit naar Wilmer. Al zag ik die jongen vandaag voor het eerst.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:18

Wollie schreef:
Ik stond ook langs de bak bij de kantine, maar het was er toch echt maar 1 die op de bakrand sloeg... Slechte bedoelingen? Echt niet, iets over enthousiaste persoon, die dit uiteraard niet had voorzien en ook never nooit niet had bedoeld...By the way, it wasn't me...En stop in vredesnaam ook niet zoveel paarden bij elkaar in... En tijdens de ereronde, die helemaal stil was werd er nog net zo maf gedaan als daarvoor..

Nu vond ik het hele prijsuitreiking verhaal een belachelijk verhaal. De L1 kampioen, zoals gehuldigd, bleek later niet de kampioen te zijn. De jury had de punten op de verkeerde coupon ingevuld en de terechte winnaar (uit de buurt van Assen, ik weet haar naam zo niet) kreeg later na de tijd alsnog haar kampioenslint omgehangen, in de KANTINE.

Ina dacht net van Yes ik ben kampioen, oh nee... foutje bedankt.. Na aflloop in de kantine kwam de Drentsche bond nog wel even haar verkeerd geinde envelopje halen, een excuses voor het ongemak ho maar! Kwam er nog wel een mevrouw terug met Ina haar prijzengeld met de opmerking; nu heb je wel 20 Euro meer.... ehhh sorry mevrouw ik had het envelopje in mijn hand van de prijswinnaar.....

Ik vond dat Threa terecht gewonnen heeft, maar de manier waarop de bond ermee omgaat ,vind ik ronduit belachelijk. het minste wat je kunt doen is je excuses maken naar de desbetreffende ruiter. Nu ben ik ook een diehard Ina fan, dus misschien komt het voor een ander wat minder banketstaaf over Knipoog

En wat te denken van het prijzengeld an sich. Nummer 6 in de Mi had welgeteld 10 Euries... lekker bedrag, helemaal als je bedenkt dat je uit 2 groepen van meer dan 20 ruiters bent geselecteerd! Doe er nog maar een rondje in voor mij Haha!

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Katja zover is teruggevallen in de M1. Het leek me namelijk zo klaar als een klontje dat ze zou winnen, maar ze eindigde ergens in de achterhoede!

Teon ik dat L1 meisje zag, had ik al zoiets van ??? waar heeft die dr punten vandaan, mijn collega reed ook mee, een nette proef en een leuke combinatie en die had geen prijs. Had dit L1 meisje achteraf helemaal geen prijs???? Weer lekker banketstaaf dat er weeer een verkeerde kampioen is gehuldigd, die vader van dat meisje was echt zo trots als een pauw!

Ik dacht er ook nog aanhoe ze dat idd met die envelop gingen doen. Wat een blunder van de DB en dan niet eens excuses! Echt belachelijk!! Boos!

Katja had in het M1 echt megaveel fouten begreep ik van verschillende mensen, viel mij idd ook erg tegen. Ik had haar ook 2 x aan kop staan eigenlijk, maar heb geen proeven van dr gezien.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:26

Wollie schreef:

Haar proef was inderdaad absoluut niet goed. Veel spanning en daardoor veel fouten.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:36

Ik was (een van ?) de gene die zonder paard kwam. Ik vond het wel goed: ik moest om 5 uur rijden, uitreiking was om half 11, ik woon niet om de hoek en de weersvoorspellingen waren slecht. Meneer vroeg aan mij waarom: hen ik netjes uitgelegd, en vervolgens werd mij meegedeelt dat ik dat had moeten melden. Dat had ik die dag maar 3 keer gedaan meneer Rolleyes

Van waar ik stond waren er duidelijk meerdere mensen die op de boarding mepten. En als jij ziet dat paarden gek worden en gewoon doorgaat in alle drie de klassen (!) ben je niet goed bij je hoofd.

Meisje war het om ging in de L1 was annika van de burg. Haar coupons waren blanco...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:42

YvonneS schreef:

Teon ik dat L1 meisje zag, had ik al zoiets van ???
waar heeft die dr punten vandaan, mijn collega reed ook mee, een nette proef en een leuke combinatie en die had geen prijs. Had dit L1 meisje achteraf helemaal geen prijs???? Weer lekker banketstaaf dat er weeer een verkeerde kampioen is gehuldigd, die vader van dat meisje was echt zo trots als een pauw!

Ik dacht er ook nog aanhoe ze dat idd met die envelop gingen doen. Wat een blunder van de DB en dan niet eens excuses! Echt belachelijk!! Boos!

Katja had in het M1 echt megaveel fouten begreep ik van verschillende mensen, viel mij idd ook erg tegen. Ik had haar ook 2 x aan kop staan eigenlijk, maar heb geen proeven van dr gezien.

Bedoel jij dat meisje met dat zwarte diertje? Expaardje van Afiena Kommer is dat geloof ik?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:45

Er werd tijdens de prijsuitreiking van de L nog iemand de ring uit gestuurd omdat ze met een slof reed... Tja, je kan beter verongelukken dan een slof gebruiken...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:47

Fasel schreef:
YvonneS schreef:

Teon ik dat L1 meisje zag, had ik al zoiets van ???
waar heeft die dr punten vandaan, mijn collega reed ook mee, een nette proef en een leuke combinatie en die had geen prijs. Had dit L1 meisje achteraf helemaal geen prijs???? Weer lekker banketstaaf dat er weeer een verkeerde kampioen is gehuldigd, die vader van dat meisje was echt zo trots als een pauw!

Bedoel jij dat meisje met dat zwarte diertje? Expaardje van Afiena Kommer is dat geloof ik?

Jep die idd.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:48

KarinvdM schreef:
Er werd tijdens de prijsuitreiking van de L nog iemand de ring uit gestuurd omdat ze met een slof reed... Tja, je kan beter verongelukken dan een slof gebruiken...

Echt waar?? Eline Klont had m ook een slof aan, groot gelijk had ze, dat paard kan ook behoorlijk uit zijn dak gaan. Zij werd er niet uitgestuurd.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:49

YvonneS schreef:

Jep die idd.

Dan hadden wij dezelfde gedachten Lachen.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:49

KarinvdM schreef:

Maar gebeurde dat ook met die tweede? Ik heb namelijk twee ruiters met slof gezien. Een in de eerste groep, een in de tweede groep.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:51

Nee, zij mocht blijven. Beetje lastig om een kampioen te huldigen als ze de ring uitgestuurd is...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:52

KarinvdM schreef:
Nee, zij mocht blijven. Beetje lastig om een kampioen te huldigen als ze de ring uitgestuurd is...

Lekker eerlijk dan. Dan hadden ze dat eerste meisje ook niet weg mogen sturen vind ik. Trouwens, dat hadden ze dan toch sowieso niet mogen doen? Je mag in de proef geen slof maar staat er ook iets over de huldiging?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:53

Fasel schreef:
YvonneS schreef:

Jep die idd.

Dan hadden wij dezelfde gedachten Lachen.

Haha! Haha!

Vond eigenlijk dat ze een beetje een blunder sloeg, maar goed....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:54

Misschien dachten ze wel dat de M2 kampioen er beter mee om kan gaan?? Tong uitsteken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:56

Uitslagen staan online!!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:57

YvonneS schreef:
Haha! Haha!

Vond eigenlijk dat ze een beetje een blunder sloeg, maar goed....

Nou om eerlijk te zijn, ik rij geen dressuurwedstrijden. Kijk er graag naar en doe dat dan ook regelmatig als ik met mijn vriendin meega. Maar ik stond werkelijk versteld dat dit kind in de prijzen zat. Ik vond inderdaad ook een complete blunder. Maar ja, wat doe je eraan. Dat is dan weer jurysport.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:57

YvonneS schreef:
Uitslagen staan online!!

Waar?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:58

Over jurysport gesproken! Astrid reinders, nr 2 van het M1, 170 en 157 punten!!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:59

Ook ik heb met verbazing staan kijken dat deze combi eerste was geworden in de L1, maar goed...ik heb die proeven immers niet gezien dus kan moeilijk oordelen.
Wel sneu voor het meiske overigens.

Ik stond aan de korte zijde van de bakrand en er werd wel degelijk door meerder mensen en tegen de boarding gemept, en met de voeten op de houten vloer van de tribune gestampt.
In 1 woord: onfatsoenlijk en levensgevaarlijk!
Dat bleek dus ook maar weer......

Overigens moet ik wel zeggen dat er tijdens de prijsuitreiking en vlak daarvoor, de kleine bak open was gesteld voor gebruik, maar dat praktisch niemand daar gebruik van maakte. Tja, dan is het in mijn ogen ook een beetje vragen om gelummel natuurlijk.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:00

Levy schreef:
Ook ik heb met verbazing staan kijken dat deze combi eerste was geworden in de L1, maar goed...ik heb die proeven immers niet gezien dus kan moeilijk oordelen.
Wel sneu voor het meiske overigens.

Ik stond aan de korte zijde van de bakrand en er werd wel degelijk door meerder mensen en tegen de boarding gemept, en met de voeten op de houten vloer van de tribune gestampt.
In 1 woord: onfatsoenlijk en levensgevaarlijk!
Dat bleek dus ook maar weer......

Overigens moet ik wel zeggen dat er tijdens de prijsuitreiking en vlak daarvoor, de kleine bak open was gesteld voor gebruik, maar dat praktisch niemand daar gebruik van maakte. Tja, dan is het in mijn ogen ook een beetje vragen om gelummel natuurlijk.

Nou mijn ervaring is anders Levy. Maar hoe dan ook, dat meisje met die rode trui was het NIET Tong uitsteken

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:01

Jouw ervaring betreffende wat Fasel??

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:02

YvonneS schreef:

Wow!

Mij is wel eens verteld dat er nooit zoveel verschil mag zitten tussen de jury's? Is dat zo?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:03

Fasel schreef:
YvonneS schreef:

Wow!

Mij is wel eens verteld dat er nooit zoveel verschil mag zitten tussen de jury's? Is dat zo?

Ja idd! Katja van der Lubbe 153 en 135! Zelfde groep!