Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patos schreef:www.cavaletti.nl, niet zo groot als bokt, maar toch druk bezocht.
Heb trouwens nog geen foto;s van patos en mij in vol oornaat, ben gister voor het eerst Z1 gestart incl hoedje, maar er zijn geen foto's gemaakt.
Charos schreef:ok had ik nog niet gezien (ben te lui om 15 pagina's door te worstelen) maar WAAROM willen jullie deze protestactie dan?
VValar schreef:Ik ben even naar dat forum gegaan en het desbetreffende topic; We hebben veel aanhangers daar! Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gelezenHet zal wel fijn zijn wanneer deze mensen ook allemaal tekenen op de website!
amondi schreef:Als de KNHS verzekering dit echt uitsluit( als enige in nederland) kun je voor een paar tientjes een eigen verzekering(ongevallen dekking) afsluiten. Die verzekert het risico zonder problemen!
Lovely schreef:Volgens mij heb ik die al. Juist daarom ben ik zo tegen op de bemoeienis van de KNHS. Het zou echt het allermakkelijkste zijn als ze de ruiters de keuze lieten. Als je dan om je heen ziet dat iedereen een helm opzet, dan ga je dat vanzelf ook doen, iedereen is wel een beetje volgzaam aan de meute uiteindelijk. Dan hoeft de KNHS niks te verbieden, heeft bovendien nog veel minder extra werk ook.