Fitzroy schreef:Je hebt in Noord Limburg toch zeker wel televisie kiithos?jawel maar als er andere iets anders willen zien tja dan kan ik niet kijken he
*zat hier hevig de schelden op de bank....en sprong meteen op* duim, duim, duim, duim..... Oei, wat vind ik het spannend
Justy schreef:Was het niet Wim? Hihi, ik zei eerst Wim, heb het toen gewijzigd in Gerco, daarna weer terug naar Wim
lies schreef:Hihi, ik zei eerst Wim, heb het toen gewijzigd in Gerco, daarna weer terug naar Wim Moesten ze ook verbieden, 2 dezelfde achternamen Daar snapt de leek helemaal niks van, de piaffe-pirouettes van Frits zijn er niks bij
Shiloh schreef:godzamme, word later vervolgd :? ik wil springen zien!Ik denk dat er meer mensen atletiek willen zien
Whahaha, die commentator hier was helemaal bezig om hem naar de finish te praten met 4... krijgt ie een balk op de laatste. Broertje van Salinero in de baan
Justy schreef:En we gaan over naar de springwedstrijd voor mensen in strakke pakjes God, ik wil ook zo'n sixpack buik