Het gros kan zich beter de moeite en de teleurstelling besparen.
Maar misschien ben ik wel iets te negatief.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Ik hoop niet dat er veel mensen zijn de de ILLUSIE hebben dat ze nu (veel) meer punten krijgen .............
Missouri schreef:Ik hoorde via via dat er dit jaar (door de juryleden) veel negatief commentaar was gegeven op het rijden (en ja, OOK de grote namen!!).
Constant op de handrem, niet los durven laten, koppen optrekken.
Niet eerlijk vanuit het achterbeen naar de hand toe, met het neusje eruit.
Jammerwant zo moet een jong paard wel lopen.
Missouri schreef:Tjek dan gelijk even "S"Avanti van Dorsila de Gouw, da's echt een aparte! Die komt ook uit één van de meest geweldige Balzflug-merries die ik ooit gezien heb ("N"Avanti).
Zij vindt die van haar ongeveer hetzelfde kaliber als de mijne, al twijfel ik daar sterk aan![]()
CGJ12 schreef:Ik hoop niet dat er veel mensen zijn de de ILLUSIE hebben dat ze nu (veel) meer punten krijgen .............
rockey schreef:Ik denk dat het voor mij niet veel uit maakt qua punten, want vorige keer wilde ze liever geen duister in de top 5 hebben staan, dat zullen ze nu dus nog steeds niet willen zien neem ik aan. Maar voor Sjuim En PrimaDonna is het toch super fijn! Ze gaven beide aan dat het vorige keer niet zobest was gegaan, dus nu kunnen ze weer een nieuwe frisse start maken en weet ik eigenlijk zeker dat die wel meer punten gaan krijgen! Of die juryleden moeten nog steeds die beelden van 25 juni voor zich blijven houden...
Pipo schreef:De juryleden zien de kwaliteit van het paard wel. Of het dier nou fijn of niet fijn liep, slecht of goed gereden. Die heren hebben genoeg verstand om daardoor heen te kijken.
Ik ben het wel eens met CGJ zijn posting.
rockey schreef:Nou dat zullen ze mischien wel zien, maar om even een voorbeeld te noemen hoor, als je een paardje hebt wat fijn kan draven, maar als je er meer aan gaat rijden, dat het paard dan juist beter gaat draven, en je hebt dat niet laten zien kan je misschien toch nog een half punt kosten, voor mij maakt het niet echt uit, ik vind het wel weer leuk om mee te doen, ik was tevreden met mijn punten van vorige keer...
Sjuimpje schreef:Dat ben ik wel met je eens Pipo,
alleen: Primadonna weet niet eens meer dàt ze gereden heeft, die heeft er goed en wel op meegelift en in mijn geval sloot Triumph zich zo af dat hij een trage trapzak leek terwijl hij zeker voor zo'n groot jong paard wel degelijk aardig kan schakelen. Ik kan me voorstellen dat je een paard geen punten geeft als het dier niet vooruit te branden is en geen zijgang, middendraf of middengalop laat zien.
Ik zeg niet dat het een 70 punten paard is, maar de punten die ik nu gehad heb zijn wel erg laag (wel verdient hoor, daar niet van...)