Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Hier staan de wedstrijden toch nog even op een laag pitje. Meneer is weer aan het groeien en staat achter ineens weer een heel stuk hoger dan voor. Tel daarbij op dat hij 5 jaar is en vindt dat hij zelf wel weet hoe het moet, PuberDus we zijn even aan het knutselen voor we weer op pad kunnen.
Het wijken gaat nu trouwens wel al best goed, alleen met verruimen wil hij nog wel versnellen ipv ruimer te gaan. Het puber gedrag uit zich vooral in het weg willen stormen met aangalopperen met piepjes en bokjes en van random dingen schrikken, zoals de eenden die echt altijd naast onze bak zitten maar nu is dat gekwaak doodeng en er zijn 2 betonnen blokken naast de bak gezet, die zijn ook al dagen dooooodeng
Orange schreef:Roosjenat jullie zijn lekker bezig. Super netjes!
Ayasha ook lekker bezig! Met wat voor pony rijdt je?
Noisy super dat je les goed ging, dat wispelturige herken ik hier ook wel. Al is ze 8 soms is ze de rust zelve en gaat alles van een leien dakje en de andere keer heb ik echt een bom onder me, tiktoktiktok.
Vooral met dressuur komt dat niet altijd van pas. Crossen en springen vloeit het meestal wel af.
Gisteren in Bathmen gestart tussen de B paarden. Dressuur 188,5, springen wat balkjes (iets met focus en bommetje) en cross begonnen we met heel veel zijwind, toen het tempo opgevoerd en foutloos geëindigd.
Nu is het cross-seizoen voor ons voorbij en gaan we weer wat meer aan de dressuur werken.
[ [url=m/K7namn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zo6wWh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1DWvbe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Orange schreef:Roosjenat jullie zijn lekker bezig. Super netjes!
Ayasha ook lekker bezig! Met wat voor pony rijdt je?
Noisy super dat je les goed ging, dat wispelturige herken ik hier ook wel. Al is ze 8 soms is ze de rust zelve en gaat alles van een leien dakje en de andere keer heb ik echt een bom onder me, tiktoktiktok.
Vooral met dressuur komt dat niet altijd van pas. Crossen en springen vloeit het meestal wel af.
Gisteren in Bathmen gestart tussen de B paarden. Dressuur 188,5, springen wat balkjes (iets met focus en bommetje) en cross begonnen we met heel veel zijwind, toen het tempo opgevoerd en foutloos geëindigd.
Nu is het cross-seizoen voor ons voorbij en gaan we weer wat meer aan de dressuur werken.
[ [url=m/K7namn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zo6wWh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1DWvbe.jpg]Afbeelding[/url] ]