Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Dus je kan wel punten rijden in de klasse die je nu rijdt en die tellen wel mee voor het echt, maar de overstap naar een klasse hoger kan niet met de filmpjes als ik het goed begrijp?
Als je 10 winstpunten heb kan je dus pas weer de volgende klasse starten als je weer echte wedstrijden kan rijden?
Dat is hoe ik hem nu begrijp in ieder geval.
joyvalentijn schreef:bliksemflits schreef:Dus je kan wel punten rijden in de klasse die je nu rijdt en die tellen wel mee voor het echt, maar de overstap naar een klasse hoger kan niet met de filmpjes als ik het goed begrijp?
Als je 10 winstpunten heb kan je dus pas weer de volgende klasse starten als je weer echte wedstrijden kan rijden?
Dat is hoe ik hem nu begrijp in ieder geval.
En als je dan net van plan was een klasse hoger te starten voor alles stil lag, qua punten mag dit ook al...
Yvank_ schreef:Ja hoor dat kan als de coronacrisis straks weer voorbij is kun je gewoon weer op wedstrijden en je punten rijden.
Ik heb inderdaad ook begrepen dat promoveren niet te bedoeling is nu. Je moet starten in de klasse waar je nu startgerechtigd in bent.