Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar we blijven oefenen!
) dat je dat doet met je tinker!
Gewoon omdat ze er niet voor gemaakt zijn.

__nina schreef:Wij hebben op Texel een stuk of 6 springwedstrijden en voor de rest moeten we naar de overkant.
Ik heb vandaag een parcours 1 meter een eentje 1.10 gedaan op ons eigen spring veld. Gewoon om te oefenen maar ze ging zo lekker! Woensdag weer op wedstrijd!
CxB schreef:Wat fijn dat je er dit weekend weer is op gaat casarell!
Ons B debuut staat gepland overigens, starten in LeendeToenstraks les gehad en volgende week donderdag weer dus ben benieuwd. Trailer laden was eerder ook nog wel een klein dingetje, vandaag stond ze er beide keren binnen 20 minuten op dus daar was ik ook al erg blij mee!
Hinke schreef:Dat dacht ik dus ook, maar wilde me nu inschrijven voor bb over een paar weken en daarvoor moest ik een combinatienummer opgeven. Dat krijg je toch pas als je een startpas aanvraagt?
Via welk systeem was het inschrijven? Bij sommige systemen kun je bv ook 000 invullen oid. Of anders even de vereniging mailen, deed ik eerder nog wel is met bb als het inschrijven via mijnknhs was
nu eerst even 2 dressuurwedstrijden en daarna weer wat zoeken!

Nana_x0x schreef:maar ik denk dat mijn lesgever bedoelt dat ik een meer gedragen galop moet hebben maar dat dit in een hoger tempo nog te moeilijk is... dus oefen ik hier thuis heel erg op. maar op wedstrijd kan ik idd mss beter gewoon meer voorwaarts rijden en blijven oefenen op het meer "zitten" van mijn paard... Klinkt dat wat logisch

De wedstrijd waar ik zaterdag heen ga wordt zelfs in de BB een klassement opgemaakt. Bij jullie niet dus?
Niet al te best voor het vertrouwen, een krappe week voor je eerste springwedstrijd 
Shelly21 schreef:Nou dat vind ik netjes hoor voor die korte tijd dat je bezig bent met springen nana!
Ik ben vandaag ook weer oefenparcours in geweest. Zondag moeten we eraan geloven dan gaan we de B in. Vandaag was hij zo bang voor jury wagen jeetje. Hij sluit zich zo af dan. Hindernis 10 sprong je recht op die wagen af, daar stopte hij dus ook mooi. Achja weer een ervaring erbij we gaan het beleven zondag.
[ [url=m/u5rDi7.png]Afbeelding[/url] ]
Lisetjj schreef:Balen Shelly! Niet verkeerd om dan een stapje terug te doen nu dat kan
Brittms: Fijne rondjes dusDe wedstrijd waar ik zaterdag heen ga wordt zelfs in de BB een klassement opgemaakt. Bij jullie niet dus?
Ik hoop dat voor mij geldt 'Een slechte generale is een goede repetitie'.
Vandaag een flinke klapper gemaakt en in het zand beland met springenNiet al te best voor het vertrouwen, een krappe week voor je eerste springwedstrijd
Maar we gaan het zien
Majken schreef:Nana_x0x schreef:maar ik denk dat mijn lesgever bedoelt dat ik een meer gedragen galop moet hebben maar dat dit in een hoger tempo nog te moeilijk is... dus oefen ik hier thuis heel erg op. maar op wedstrijd kan ik idd mss beter gewoon meer voorwaarts rijden en blijven oefenen op het meer "zitten" van mijn paard... Klinkt dat wat logisch
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Hij moet meer aan elkaar, maar wel voorwaarts. Hij valt nu uit elkaar. Persoonlijk zou ik zelf dit eerst oplossen en dan km's maken op wedstrijd. Dan komen de afstanden ook lekkerder uit.
alvast bedankt voor de tips!
) Succes alvast morgen!
.
. Maar hij was super stoer. 1 stop op het gat in de grond want dat hadden we nog nooit gedaan en ik ging er natuurlijk finaal in zitten kijken wat je dus niet moet doen. en nog een stop op een hindernis bovenop de berg. Liet m te veel doodlopen waardoor ik bovenop zowat stil stond dus toen werd springen wel lastig. 2e ronde gingen we als een speer. Galop knop deed het weer en foutloos rond. Heb er wel vertrouwen in. Dat hij niet meteen vol gas wil vind ik allemaal niet zo erg. Als we maar overal overheen en doorheen komen!