Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:In Brabant zijn organiserende verenigingen verplicht alle selectie combinaties te laten starten tot de sluitingsdatum.
Iedereen moet toch de kans hebben zicht te kunnen selecteren voor de kampioenschappen?
Janine1990 schreef:cp112 schreef:Wij hadden laatst in Leusden een jury uit Limburg![]()
Tja, zzlicht jury's zijn al karig en het gros vertikt het om voor een koudbloeden wedstrijd te komen.![]()
Best ernstigZaten geen dikke prijzen meer in zeker?
Janine1990 schreef:[naam] schreef:In Brabant zijn organiserende verenigingen verplicht alle selectie combinaties te laten starten tot de sluitingsdatum.
Iedereen moet toch de kans hebben zicht te kunnen selecteren voor de kampioenschappen?
Volgens mij gaat dat hier inderdaad ook zo. Maar ik neem aan dat dit landelijk vanuit de KNHS is gereguleerd, en niet per provincie kan en mag verschillen.
vonneke schreef:Dat doet het helaas wel.
Er zijn provincies waar er niet geselecteerd wordt maar waar rechtstreeks voor de kampioenschappen ingeschreven kan worden.
vonneke schreef:c_alsemgeest schreef:Ik zit ook weer in mijn fanatieke flow![]()
3 wedstrijden ingeschreven in de regio en in juni de Almelose ruiterdagen
Ik moet nog vrij vragen...
c_alsemgeest schreef:bij ons meestal rond een tientje per proef... veel stallen hebben geen prijzengeld, meestal een beker of gratis start. De Hoeve heeft altijd hele leuke gebruiksprijzen waar je uit kan kiezen... super handig, ook niet alleen maar paardenspul.
Janine1990 schreef:[naam] schreef:Dat doet het helaas wel.
Er zijn provincies waar er niet geselecteerd wordt maar waar rechtstreeks voor de kampioenschappen ingeschreven kan worden.
Ja, Groningen tot een jaar geleden ook.
Maar dan moet de organisatie toch nog steeds ervoor zorgen dat alle opgaves tot sluitingsdatum kunnen deelnemen?
Ik doel echt op het niet laten deelnemen van combinaties die ruim op tijd zijn opgegevens wegens vol.
vonneke schreef:Hier eigenlijk over €12,50 per proef. Soms een beetje prijzengeld maar meestal een gebruiksvoorwerp.
Onze wedstrijd van gisteren €10,00 inschrijfgeld en best leuke prijsjes. Hebben echt veel leuke dingen gesponsord gekregen dit jaar van allerlei (paarden) bedrijven.
Op selecties is het wel verplicht voor de organiserende vereniging om prijzengeld te geven.
vonneke schreef:Dat is denk ik wat de regio voor regels stelt. Wij hebben het zo gedaan dat iedereen startrecht heeft.
Hier zijn de terreinen groot genoeg om heel veel deelnemers te laten starten mocht het nodig zijn.
Maar helaas, ook in Brabant zijn het aantal deelnemers op een wedstrijd ernstig teruggelopen vergeleken met een paar jaar terug.
vonneke schreef:Ik denk dat de ringen hier nog beduidend groter zijn dan in andere delen van NL maar tot een aantal jaar terug was het echt te gek.
Sponsoren lopen bij ons eigenlijk altijd prima. Best wat landelijk goed bekende bedrijven hebben weer leuk gesponsord dit jaar. Evenals veel plaatselijk.