Good luck voor donderdag
wij zijn ingeschreven op vrijdag. Beetje raar te vergelijken maar de eerste test dat ik rood was net L2 maar zonder achterwaarts. En de tweede lijk meer op B proef. Rare systeem in Frankrijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij zijn ingeschreven op vrijdag.
xxwienekexx schreef:Doelen voor dit seizoen zijn voor mij 4 high pointed titels in de subtop rijden (beste ruiter van die klasse van het seizoen).
Op dit moment zijn dit de standen, met nog 5 wedstrijden te gaan, gemiddeld rij je met een foutloze proef, met goede deelname en een eerste plek een +2 punten (waarvan ik er nog 2 doe):
- Eerste in de In hand trail - met een verschil van 10 punten op nummer 2;
- Eerste in de Trail - met een verschil van 7 punten op nummer 2;
- Eerste in de Showmanship - met een verschil van 2 punten op nummer 2;
- Ex aequo in de Pleasure - met een verschil van 1 punt op nummer 3.
Het wordt spannend![]()
Skogan schreef:xxwienekexx schreef:Doelen voor dit seizoen zijn voor mij 4 high pointed titels in de subtop rijden (beste ruiter van die klasse van het seizoen).
Op dit moment zijn dit de standen, met nog 5 wedstrijden te gaan, gemiddeld rij je met een foutloze proef, met goede deelname en een eerste plek een +2 punten (waarvan ik er nog 2 doe):
- Eerste in de Trail - met een verschil van 7 punten op nummer 2;
- Eerste in de Showmanship - met een verschil van 2 punten op nummer 2;
- Ex aequo in de Pleasure - met een verschil van 1 punt op nummer 3.
Het wordt spannend![]()
Good luck !
Wat een druif zeg.

en met kontra galop, ging hij jammer genoeg wisselen. Dus natuurlijk de cijfers voor het recht gerichte ontspannen paard was nier te best, maar toch blij met mijn paard. We kregen 63%.
Adrienne93 schreef:Ik doe ook weer mee
Momenteel al sinds 4 december uitgeschakeld ivm een val doordat m'n beugelriem knapte. Duurt allemaal langer dan gedacht en hoop het outdoorseizoen weer te starten.
Ben nu L2+29 dus wil die jaar M1+1 halen, momenteel zit er nog geen contragalop op wel een wissel haha
En met springen bungel ik tussen de B en L in. Wil in het outdoorseizoen L+5 halen minimaal en misschien dat ik dit jaar nog M wil starten maar dat zit er nu absoluut nog niet in en is een, zoals t er nu uit ziet, onhaalbaar doel haha
Alpha89 schreef:Leuk topic
ik ben afgelopen september gestart met mijn paard in de B met succes. 3 winstpunten in 2 wedstrijden dus ik ben heel blij! (en dat te bedenken dat ze eigenlijk angstig is van andere paarden in de bak, maar dat is gelukkig al veel minder dan het was). Ze was voorbeeldig op wedstrijd!! Ik wil graag dit jaar de B afronden, de L1 starten en thuis voorbereiden op de L2. We doen mee voor de positieve ervaringen, nieuwe indrukken en de lol. Prijzen zijn leuk maar die zijn voor ons bijzaak![]()
verder gaan we lekker door zoals we altijd al doen; lekker afwisselen in trainen, maar vooral plezier hebben
Wie weet zit er ooit nog een spring of eventing carriere in hahaha

);
).Citaat:Wat de standen nu op het volgende brengt, met nog 3 wedstrijden te gaan (waarvan 2 op dezelfde dag, dus nog 2 als je in punten kijkt), gemiddeld rij je met een foutloze proef, met goede deelname en een eerste plek een +2 punten:
- Eerste in de Trail - met een verschil van 4 punten op nummer 2;
- Eerste in de Showmanship - met een verschil van 3 punten op nummer 2;
- Eerste in de Pleasure - met een verschil van 4 punten op nummer 2.

Padoertje schreef:Ik wist niet dat er ook aan de hand trail werd verreden (kom waarschijnlijk onder een steen vandaan haha) Maar ziet er allemaal wel super relaxed uit zeg. En 19 jaar zie je er zeker niet aan af.
Ja bij de western wel, en nee je komt niet onder een steen vandaan hoor XD Je wil niet weten hoe vaak ik mensen even uit leg dat er meer bij de western zit als het spinnen en stoppen

Nymeria schreef:Leuk om iedereen zijn voortgang hier te lezen! Echt leuk om te crossen he emma_evg? Wij doen het ook wel eens voor de afwisseling, ponylief vindt het ook fantastisch!
Eerder postte ik hier dat ik mijn doel van Z startgerechtigd niet zal gaan halen ivm mijn zwangerschap, wat natuurlijk helemaal niet erg is. Ik voel me echter nog prima en rijd dus nog gewoon met m'n 20-wekenbuik wedstrijden. We hebben laatst toch weer 2 punten weten te pakken, de teller staat nu op M2+6. Benieuwd of die laatste 4 puntjes ook nog gaan lukken
[ Afbeelding ]