Dressuurproeven 2016

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:29

cynthia25 schreef:
Nou 13 maart is er een onderlinge die de nieuwe proeven hanteert dus ik zou het wel fijn vinden dat ze snel online komen of dat het boekje er snel is

Maar daar kan de knhs niets aan doen :n 1 april gaan ze in. Dat mensen ze dan random in maart al gaan rijden kunnen ze natuurlijk geen rekening mee houden..

xSannee

Re: Dressuurproeven 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:30

Haha (on)geduld is een schone zaak.

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:30

Janine1990 schreef:
cynthia25 schreef:
Ze hebben nu pas de menproeven er op staan dus ze kunnen het denk ik niet met 1 druk op de knop doen anders stond nu toch wel alles online. Geen idee hoe het werkt hoor

Met de meeste platformen kan je een bericht vooraf plaatsen zonder dat het zichtbaar is. Je geeft dan een datum en tijd mee, waarop het voor de lezer zichtbaar wordt.

Dat is wat ze hier bedoelen... Maar ik weet niet wat voor site de KNHS gebruikt. Misschien is die site wel volledig gecustomized en is er nooit over een dergelijke functie nagedacht...

Oke dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg. Ik ben ook verschrikkelijk nieuwsgierig. ;)

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:31

Yvank_ schreef:
cynthia25 schreef:
Nou 13 maart is er een onderlinge die de nieuwe proeven hanteert dus ik zou het wel fijn vinden dat ze snel online komen of dat het boekje er snel is

Maar daar kan de knhs niets aan doen :n 1 april gaan ze in. Dat mensen ze dan random in maart al gaan rijden kunnen ze natuurlijk geen rekening mee houden..

Nee dat begrijp ik, ene kant ook niet handig van de vereniging. Andere kant wel handig om de nieuwe proeven even te kunnen oefenen Zo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:32

cynthia25 schreef:

Nou als het boekje er op 3 maart is of ze vandaag online komen, heb je volgens mij nog meer dan genoeg tijd ;)

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:33

Janine1990 schreef:
cynthia25 schreef:

Nou als het boekje er op 3 maart is of ze vandaag online komen, heb je volgens mij nog meer dan genoeg tijd ;)

Ja dat is waar, ik moet even in en uit ademen en geduldig zijn. Zwak puntje van mij

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:34

Zolang je ze niet uit het hoofd hoeft te rijden heb je nog zat tijd :))

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:36

MelanieB schreef:

Ach tuurlijk, tijd zat. Maar je wacht op 1 maart en als het dan eindelijk 1 maart is wil je de nieuwe proeven ook graag zien. Tenminste ik haha.

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:36

Ben ook erg benieuwd, gewoon even geduldig wachten :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:37

MelanieB schreef:

Ik moet ze dus wel uit mijn hoofd leren, ik ga meestal alleen op wedstrijd. (2 x ZZ-L)

Maar de proeven zullen toch ook wel op http://www.dresuurproeven.nl verschijnen...
ik heb nooit meer een proevenboekje gekocht sinds die site bestaat!
Downloaden op A4 uitprinten en insealen :Y)

Nies_

MelanieB schreef:

Dat lukt ook nog binnen een uur :+

SkyMarian

Idd Cynthia dat heb ik ook. Had stiekem de hoop (fout natuurlijk) dat ze na 00:00 vannacht gewoon automatisch online zouden staan. Bij een beetje systeem kan dat gewoon.
Mag er toch vanuit gaan dat er niet nu nog een afdeling als een gek de proeven zit uit te tikken. _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:38

Nies_ schreef:
MelanieB schreef:

Ja toch :=

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:38

Nies_ schreef:
MelanieB schreef:

Hier niet hoor :P

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:39

SkyMarian schreef:
Idd Cynthia dat heb ik ook. Had stiekem de hoop (fout natuurlijk) dat ze na 00:00 vannacht gewoon automatisch online zouden staan. Bij een beetje systeem kan dat gewoon.
Mag er toch vanuit gaan dat er niet nu nog een afdeling als een gek de proeven zit uit te tikken. _O- _O-

Hahahahah mag het toch hopen van niet!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:41

listiglistje schreef:
MelanieB schreef:

Ik moet ze dus wel uit mijn hoofd leren, ik ga meestal alleen op wedstrijd. (2 x ZZ-L)

Maar de proeven zullen toch ook wel op http://www.dresuurproeven.nl verschijnen...
ik heb nooit meer een proevenboekje gekocht sinds die site bestaat!
Downloaden op A4 uitprinten en insealen :Y)

Ga je dan met zo'n grote map op concours?

Nouja, jij hebt het papiertje niet nodig bij het rijden natuurlijk ;)

Vind het trouwens wel een handige site, ik mag graag mijn proeven even uitprinten en mijn eigen commentaar er bij schrijven ter voorbereiding.

Iris965

Re: Dressuurproeven 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:44

Ben dus niet de enige die zo nieuwsgierig is :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:44

Als ik dat A4'tje al vast pak te paard, gaat ie al aan de kletter :+ al een keer meegemaakt......

Dus nee, ik neem ze niet mee te paard :=

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:45

listiglistje schreef:
Als ik dat A4'tje al vast pak te paard, gaat ie al aan de kletter :+ al een keer meegemaakt......

Die app die je van te voren in kunt spreken lijkt me wel erg handig

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:46

Nouja de dag is nog niet afgelopen dus officieel gezien hebben ze de tijd nog ;)

Ja das lastig maar je kan natuurlijk zelf bepalen of je direct 1 april wil starten en dus hoeveel tijd je ervoor uit kiest om 'm te leren, das voor cynthia als ze dat wou lastiger daar doelde ik op hihi.
Hier bij fei besloten ze 27 januari ook ff dressuur proef voor ons te wijzigen, had ik net de andere proef uit m'n hoofd geleerd... krijg je een maandje de tijd om een pittige proef uit je hoofd te leren en echt de proef oefenen lukt niet ivm een 40x100 baan :') dus dan is het maar tekenen en los de oefeningen maar had liever ietsje langer gehad zodat we daadwerkelijk konden rijden, das met die grootte vd rijbaan lastiger.

Maar de reguliere dressuur ga ik niet uit het hoofd doen als het niet hoeft, dan moet ik zoveel soorten uit m'n hoofd leren dat gaat nooit goed komen en alles door elkaar gooien ben ik bang.
Maar eventueel 2 proefjes in lagere klasse kan wel snel uit het hoofd geleerd worden ja, maar ff oefenen is ook handig.

Ik heb idd ook geen boekje, uitprinten en sealen is idd het fijnste en lekker duidelijk en regen proof..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:48

cynthia25 schreef:
listiglistje schreef:

Die app die je van te voren in kunt spreken lijkt me wel erg handig

Mag niet op wedstrijd hoor ;)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:48

Fijne met zelf kunnen uitprinten van de oude proeven vond ik vooral dat je bij de lagere klasses de enorme reeks aan letters en tekst kon schrappen. Prima dat het er staat, maar voor het voorlezen / uit het hoofd leren had ik het voor mezelf liever zonder. :) Scheelt weer onthouden. A op de linkerhand binnenkomen was voldoende info. :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:49

SkyMarian schreef:
Fijne met zelf kunnen uitprinten van de oude proeven vond ik vooral dat je bij de lagere klasses de enorme reeks aan letters en tekst kon schrappen. Prima dat het er staat, maar voor het voorlezen / uit het hoofd leren had ik het voor mezelf liever zonder. :) Scheelt weer onthouden. A op de linkerhand binnenkomen was voldoende info. :))

Jij typte ze gewoon helemaal over? Wat een werk... :oo

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:50

listiglistje schreef:

Die app die je van te voren in kunt spreken lijkt me wel erg handig[/quote]

Mag niet op wedstrijd hoor ;)[/quote]
Haha nee dat snap ik, A4 op je paard plakken denk ik ook niet. Om te oefenen en je bent alleen...lijkt me wel handig

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:52

cynthia25 schreef:
Haha nee dat snap ik, A4 op je paard plakken denk ik ook niet. Om te oefenen en je bent alleen...lijkt me wel handig

Dat absoluut! Ik denk ook dat ik het zeker wel eens ga gebruiken! Al haat ik het om naar mijn eigen stem te luisteren _O-

Dressuurproeven.nl meld dat ze de menproeven al online hebben.