kaatjemuts schreef:nou snap ik hem niet meer ikke... Ik heb aangegeven dat ik jurylid ben, moet ik mijn certificaat laten zien? das een feit..
Een feit is nl iets wat je kan bewijzen, anders is het een mening of constatering, of ben ik nu fout?
En we gaan niet in de verdediging, maar we weerleggen jouw constateringen en meningen met onze meningen en constateringen. Lijkt me meer een discussie dan een verdediging. alleen van jouw kant is hij zo stellig, vooral in bepaalde delen die je, naar mijn mening, van horen zeggen hebt...
ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor, maar zo vat ik het op.
Jouw verhaal is dan net zo goed "van horen zeggen" voor mij!
Ik baseer mij op regelmatige gesprekken met juryleden die bewezen hebben iets te melden te hebben, als jury en als ruiter. Die paarden naar het Z2 reden die hier als "minderwaardig" worden weggezet door sommigen.
Ik groom voor wedstrijdruiters, schrijf bij wedstrijden en zet proeven op video voor evaluatie. Ik zie dus de resultaten die jullie als jury opschrijven; ik kan dat vergelijken met wat op video staat en dat gegeven verifieren bij andere juryleden.
Ik heb een Z-jurylid als stalgenoot en enkele M- en Z-juryleden in mijn kennissenkring en het valt mij op dat wat zij beweren meer in de lijn ligt van wat ik zelf op wedstrijden vaststel dan wat jullie mij willen doen geloven.......
herkenbaar. Ik heb pas drie wedstrijden gereden ( daarvoor 20 jaar geleden vaker, maar dat telt niet toch ) en pas toen ik de proef met m'n instructrice doornam , ontdekte ik dat bij B afwenden en overgang naar stap betekend dat je in de wending de overgang maakt.
, maar Vroeguh was het niet veel anders.