wedstrijd blunders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:52

spitenmazz schreef:
Toen ik 9 was en net nieuwe laarsjes had, op de groei gekocht.
Raakte mijn beugels kwijt in de galop & kwam de ring uit met alleen mijn sokken nog aan... -O-

banketstaaf voor jou, maar het was vast super schattig om te zien!!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 02:00

:D Ben blij dat ik niet de enige ben....

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:09

Oggod ik heb er nog een hoor. Vorige week zondag oo concours geweest. Na een tijd moest ik de ring in en mijn paard is dus schijt bang voor friezen, heb echt een idee waarom.. (Kozbi is een geval apart :') )

Ik dus de ring in begon het ook nog enorm te waaien en regen en gaat een meisje met een fries mega nerveus langs mijn ring lopen, echt een halve meter eraf. Koz begon zich al op te fokken en te snuiven, had echt zo iets van neeee. Daarna was ik echt pissed want e kunt toch wel zien dat een paard zich opfokt? Ik dus in mezelf van ja rot op met je paard :') . Beetje te hard gezegd...

Na de proef de tweede gereden en terug naar de trailer. Kwamen die mensen langs, pap stond iets te met mijn paard en ik was schroeven eruit aant draaien hoor ik die mensen zeggen 'is dat dat kind met die k*t vos?!

Oeps sorry was niet zo bedoeld :=

Ik wou nog zeggen van ja dat ben ik en zo bedoelde ik het niet.. Maar toen ik naar t gezicht van die vrouw keek, dat stond al op onweer dusja maar niks gezegd haha :')

Beetje onbeschoft maar. Achja overleven ze wel haha!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 18:32

nou ja, jou paard dient toch maar gewoon te luisteren? weten zij veel dat hij flipt van zwarten...

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 20:10

Flipt van zwarten haha :')

Nee klopt ook maar ze kwam wel belachelijk dichtbij terwijl en nog 1 voor haar was en het inrij terrein 500 m verder was..
Ze had dus totaal geen reden om daar te zijn haha

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 20:14

Ik kan me er weer eentje herinneren... Ooit, heeuuuul lang geleden had ik een soort onderlinge voltige-wedstrijd. Allemaal op hetzelfde manege paard. Helaas vond hij het bij mij nodig om even stil te staan en te gaan plassen terwijl ik op zn rug stond :') Bleef er tot mijn verbazing wel opstaan gelukkig!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:02

Toen ik 10/11/12 was reed ik bixie (ben nu 15) op een pony van 28, en toen ik de ring in ging, moest hij een grote boodschap doen. Oke, opzich geen probleem, maar de helft bleef -eh hangen.
En het was geen gezicht (zeker niet voor een proefje) dus het moest op de een of andere manier ehmm....weg

:')

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:50

Ik snap het wel hoor Kozbi mijn vos is bang voor witte paarden :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:54

Zoefferd schreef:
Ik snap het wel hoor Kozbi mijn vos is bang voor witte paarden :')

Altijd die vosjes he hahaha :')

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:55

de vos van mijn schoonzus was doodsbenauwd voor bonte paarden..

En ze wilde een veulen van Ed King Hill...Drama!!!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:52

Precyll schreef:
de vos van mijn schoonzus was doodsbenauwd voor bonte paarden..

En ze wilde een veulen van Ed King Hill...Drama!!!

Laat me raden? Zwartbont? :')

Haha grapje! Nou conclusie is dus dat vossen gewoon raar zijn haha!

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 23:03

Ben al meerdere malen paarden tegen gekomen die bang waren voor mijn fjord, ook op wedstrijd... Terwijl die tegen anderen altijd kei lief is

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:51

Ja maar alles in fjordenkleur is eng hoor, haflinger, golden retrievers, blonde labradoren! Zo'n paard ken ik namelijk wel. We raken alleen een beetje van het spoor af. Kom maar op bloopers.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:05

Ik reed de verkeerde ring in laatst :+.
Gelukkig kwam ik zelf op tijd achter, anders was t raar geweest denk ik :+.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:13

Ben erachter gekomen dat beide, m'n paard en pony, kleine pony's heeeeel interessant vinden :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:53

denisesilver schreef:
Ben erachter gekomen dat beide, m'n paard en pony, kleine pony's heeeeel interessant vinden :')

Voor de mijne geld hetzelfde alleen dan met witte geiten :') niet vanaf te slaan

Niet van mij maar wel een blooper, was naar hemelvaart concours geweest, daar was een meisje van ik schat 10/12 haar poy de kalkoenen eruit aan het draaien, ineens schiet die los zoals altijd ze had poep aan haar handen. In eerste instantie ging zo huilen om de poep, daarna veegde ze het denk ik onbewust af aan haar witte broek. Toen was het schreeuwen hoor!

Half uurtje later zien ik haar met een geheel behuild gezicht in de ring inclusief de poepvlek, echt zielig maar vond het wel wat hebben hahaha!

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 11:37

Of het een blunder is.. Maar een merrie die bij het afgroeten gaat plassen.. Sta je daar..

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 11:46

Stampeltje schreef:
Of het een blunder is.. Maar een merrie die bij het afgroeten gaat plassen.. Sta je daar..

Dat heb ik ook gehad :P Gaat ze er ook nog bij staan kreunen en andere vreemde geluiden maken :')

natalie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:55

1x de stijgbeugel en een keer rechts ipv links gereden, maar toch nog 2de geworden met dezelfde puntenaantal als de 1te

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:59

1x barage gereden terwijl ik mkkn stijgbeugel bij sprong 1 al kwijt was...

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:54

mijn eerste wedstrijd met mijn verzorg paard had ik alleen een bontje mee genomen wist ik veel dat daar nog een dekje onder moest :) was nog heel jong
mijn vorige wedstrijd was mijn paard bang voor de jury hij ging helemaal aan de anderenkant van de bak staan en was met geen mogelijkheid die kant op te krijgen
die wedstrijd daar voor is er een duif tegen mijn hoofd aan gevlogen en heeft mijn paard twee vogeltjes aangevallen die in de bak gewoon op de grond zaten := de jury lachten zich kapot :P

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:31

Ik reed een wedstrijd en pony vond het een goed idee om rodeo te geven.. Dat is dan tot daar aan toe, maar ik kwam perongeluk met het puntje van mijn laars tegen haar schouder en opeens stond ze stil en deed jambette :') Kreeg toen een orginaliteitsprijs (een ijsje haha) en was ook nog eens 3de!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:21

liliekska schreef:
Ik reed een wedstrijd en pony vond het een goed idee om rodeo te geven.. Dat is dan tot daar aan toe, maar ik kwam perongeluk met het puntje van mijn laars tegen haar schouder en opeens stond ze stil en deed jambette :') Kreeg toen een orginaliteitsprijs (een ijsje haha) en was ook nog eens 3de!

:') _O-

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:50

Vandaag ook weer een blunder!

Maar 2.5 uur kunnen slapen ivm vrijgezellen feest en al om 9:00 moeten starten. Heb ik met mijn slaperige hoofd aan een kant de neusriem over het bit gedaan. Niks in de gaten gehad beide proeven alleen dat hij niet op mijn hulpen reageerde en tegen de hand was....

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:53

Iruss94 schreef:
Vandaag ook weer een blunder!

Maar 2.5 uur kunnen slapen ivm vrijgezellen feest en al om 9:00 moeten starten. Heb ik met mijn slaperige hoofd aan een kant de neusriem over het bit gedaan. Niks in de gaten gehad beide proeven alleen dat hij niet op mijn hulpen reageerde en tegen de hand was....

Zei de jury daar dan niet wat van in de eerste proef? Of je voorlezer/groom?