Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
IvankBacardi schreef:ik heb ook een langwerpige maar die wil echt niet in mijn haar blijven zitten hoor!
maar heb dan ook heel glad en stijl haar hij glijd er zo weer uit, ik heb niet die van de hm misschien licht het daaraan.
UnitedxWest schreef:Ik heb een CO cap en die staat ook wel bekend om dat ie achter heen laag zit. Dus met des knot ook best lastig. Maar ik maak eerst een staart helemaal onderin m'n nek, doe de cap op en maak de knot verder af, zo weet ik zeker dat m'n knot laag genoeg zit en dan kan ik m'n nek nog best goed bewegen vind ik.

Anne_GTI schreef:Een spuitbus met spray speciaal om pezen te koelen na de training/cross/wedstrijd heeft ook spierwitte benen tot gevolg. Lijkt of de benen witter blijven voor een aantal dagen. Bijkomend voordeel, je handen blijven schoner en glijden niet zo snel van je stuur tijdens de rit naar huis.

Tango1979 schreef:Hey allemaal
Een paar weken terug zag ik een programma over het nationaal ballet. De kostuums daar kunnen niet in de wasmachine, maar worden veel gebruikt en kunnen niet na elke keer gebruik naar de stomerij (klinkt dit al bekend??)
Om de kostuums schoon en fris te houden, werden delen (bijvoorbeeld bij de oksels) ingespoten met wodka uit een plantenspuit. De alcohol dood alle Bacteriën en hierdoor krijg je ook geen geurtjes.
Ik heb dit dus toegepast op mijn wedstrijdjasje en het werkt super! Wie heeft er ook nog zo'n handige tip?
PS: de alcohol vervliegt, so dont worry, je geurt niet alsof je net uit de kroeg komt
mistid schreef:Ja, maar er hoort nog een zak bij die niet op de foto staat. Staat er hier wel bij http://www.canter-equipment.nl/index.ph ... uct_id=220