Nies_ schreef:Gelukkig doet dat verder niemand hier

Hmm op zich heb je gelijk haha.
Maar deze sprong er even uit..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Jolliegirl IK VIND dat als je gewoon doorgaat waar je mee bezig bent, ook al praat je daar niet bij, dat dat respectloos is en dat je dan de bedoeling van de nationale dodenherdenking niet begrepen hebt. MIJN MENING.
lieveli schreef:Ja maar, waarom moet je dat zo verkondigen Nikass? Dat draagt toch ook niet bij aan de sfeer van het topic dat, in de geest van het onderwerp, juist zo vredelievend zou moeten zijn. Ik vind het ironisch.
Nikass schreef:lieveli schreef:Ja maar, waarom moet je dat zo verkondigen Nikass? Dat draagt toch ook niet bij aan de sfeer van het topic dat, in de geest van het onderwerp, juist zo vredelievend zou moeten zijn. Ik vind het ironisch.
Is een reactie op de vredelievende mail van Jolliegirl aan mij![]()
De afwas doen, Yvank, is niet ergens bij stilstaan. Voor mij is het onbegrijpelijk dat mensen niet twee minuten van hun tijd willen geven -echt, en niet een beetje half -
Maar goed, dat weet iedereen nudus ik zal mij verder terugtrekken uit dit topic.
Yvank_ schreef:Nikass schreef:Jolliegirl IK VIND dat als je gewoon doorgaat waar je mee bezig bent, ook al praat je daar niet bij, dat dat respectloos is en dat je dan de bedoeling van de nationale dodenherdenking niet begrepen hebt. MIJN MENING.
Volgensmij is dat helemaal niet de bedoeling van de nationale dodenherdenking maar is de bedoeling ervan dat je stilstaat bij de oorlogsslachtoffers en realiseert dat vrijheid niet vanzelf sprekend is...
Of je dit nu doet tijdens het afwassen, thuis op de bank voor de tv, te paard op wedstrijd,of tijdens een herdenking in je woonplaats.. dat maakt niets uit.
miss_lizje schreef:Nee, shame on jullie die mensen "afbranden" omdat ze het ontgaan waren dat het 4 mei was.
_sharonnn schreef:Arc_En_Ciel schreef:Weet je wat nou een mooi gebaar was geweest? Wilders eruit gooien op 4/5 mei
Ik ben helemaal vergeten om stil te zijn, maar als ik het had geweten had ik het zeker gedaan.
Shame on you
Netje schreef:miss_lizje schreef:Nee, shame on jullie die mensen "afbranden" omdat ze het ontgaan waren dat het 4 mei was.
In een land waarin nog heel veel mensen de vlaggen halfstok hangen, de tv al dagen documentaires en films over de 2e WO uitzendt, er in de media voldoende aandacht is voor 4 mei, lijkt het me stug die iémand dit kan ontgaan (of je moet in een hol leven).
Netje schreef:miss_lizje schreef:Nee, shame on jullie die mensen "afbranden" omdat ze het ontgaan waren dat het 4 mei was.
In een land waarin nog heel veel mensen de vlaggen halfstok hangen, de tv al dagen documentaires en films over de 2e WO uitzendt, er in de media voldoende aandacht is voor 4 mei, lijkt het me stug die iémand dit kan ontgaan (of je moet in een hol leven).